HELP! Kat kwijlt ineens!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

HELP! Kat kwijlt ineens!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 23:12

De hele avond heeft onze kat samen met zijn maatje aan het lijntje gezeten buiten.
Toen ik ze net naar binnen haalde wilde ik ze inspuiten tegen vlooien,... bij freggle alles ok,... en toen gingen we Gizmo behandelen. En ineens begon hij enorm te kwijlen Bloos!
Komt dit omdat hij zo giftig wordt van het inspuiten? Heeft ie een pad op? Ik begrijp er niks van Scheve mond

Het is ook niet in zijn bek gekomen want ik was pas op zijn rug ... Scheve mond

Mijn vriend heeft hem nogmaals gecheckt en nu is er niks meer te zien! Clown

Kan een kat zo gaan kwijlen van giftigheid? Overigens heldere kwijl,...

Weet iemand hier meer van?

Pluttersput

Re: HELP! Kat kwijlt ineens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 23:15

Kan pure stress zijn. Misschien vind hij het vreselijk eng. Toen ik de titel las, dacht ik aan de nieren, dat er iets mis was, maar als het maar tijdelijk is, weet ik het ook niet Clown Maar ik gok op stress, misschien vond hij het gewoon heel eng?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 23:16

Ja hij vind idd alles eng wat je bij hem doet. Maar ik heb van de week nog wormenkuurtje gegeven en toen moest ik ook enorm worstelen met meneer maar toen gebeurde dit niet

Zometeen moet ik het toch echt nog verder behandelen...

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 23:18

Moet je ook gewoon doen. Ik denk idd toch aan stress, misschien vond hij het geluid van dat ding eng ofzoiets Lachen Kijk het even aan zou ik zeggen Lachen Als het nu weg is zal het denk ik toch echt stress zijn ofzo Lachen

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 23:19

Kijk is in zijn mond of daar niksin zit, mijn kat heeft ook een keer gehad dat er een stokjein zijn mond zat en kwijlde ook heel ergtoen

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 23:19

Onze kat had het ook, hij had het op een of andere manier vlooienspul van z'n rug afgelikt. Beest heeft 2 uur lopen kwijlen en daarna was het weer over.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 23:22

Nee hij kan het met geen mogelijkheid in zijn bek hebben gekregen ik denk dat het gewoon echt pure giftigheid is.

We hebben het nog een keer gedaan, geen kwijl....ik begin hem te behandelen en ja hoor daar ging die weer ....

Fristipure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 23:32

heb vandaag kattenziekten geleerd maar ik vind er nix in terug :S hoogstens een ' ben naam kwijt ' maar het is een vervaningsreactie voor een reactie waar de kat geen weg mee weet. zoals als een paard dat gaat geeuwen, of een hond die achter zijn oren krabt. anders moet je het eens aan katia vragen Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 23:32

Het lijkt opgelost te zijn,... stresskip dus, heeft ie niet van een vreemde Nagelbijten / Gniffelen

Hij is al weer kattekwaad aan het uithalen Clown

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:40

Ik had ooit onze kat eens behandeld tegen vlooien en op de bus stond dat de kat kon gaan kwijlen als reaktie op dat spul. en inderdaad; onze kat ging enorm zitten kwijlen. Dus ik denk dat die van jou dat ook heeft gedaan als reaktie op dat goedje. Na een tijdje is dat weer over.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:57

ik weet niet of je frontline gebruikt hebt ? (andere merken weet ik het niet uit mijn hoofd) maar speekselen kan daar een bijverschijnsel van zijn- het staat in de bijsluiter