Vandaag is mijn hondje max overleden hij moest worden ingeslapen. zijn hart moest 2x pompen in een sec om het bloed rond te pompe dus hij kreeg geen zuurstof meer hier nog een fototje van max
Dankjewel rianneEline en joscaa dankje voor jullie steun het is nu echt zo leeg hier thuis als je thuis komt geen gezelschap ( ouders kome savonds pas thuis ) eerst had ik max dan nog lekker knuffelen spelen enzo dat is nu allemaal weg
Ik wens je echt heel veel sterkte, binnenkort moet ik er ook aan geloven en zal ik ook afscheid van mijn hondje moeten nemen. Ze heeft een hart probleem en het duurt niet lang meer voordat het niet eerlijk meer is om haar in leven te houden, ik zit er echt heeeeeeeeel erg tegenop.
Weet dat je hondje toch nog bij je is en dat je hem weer zal zien in de hemel!
dankjwel allemaal voor jullie reacties !!! ik heb er toch wel veel steun aan enzo,, arrbel,, ik ben niet mee naar binnen geweest toen max het spuitje kreeg dat kon ik echt niet aan. hij heeft mijn moeder nog gebeten van het 1e spuitje die doet het pijnst maar hij tilde daarna nog 1x zijn hoofd op en hij was meteen weg maar jij ook veel sterkte dan !!!!