wat vinden jullie daar nou van?
ik zelf woon op cyprus en het barst hier van de zwerfhonden. op het moment heb ik al een pointer die aan was komen lopen op stal. ze is nu ongeveer 5 maanden hier. en we gokken haar op 11 maanden/1 jaar. we zijn nu onafscheidelijk! ze kan uren mee rennen tijdens een buitenrit, jagen enz... als me vriend met afzet bij me hotel 2 minuten met de auto rent ze als een dwaas blaffend achter de auto aan tot me hotel..!! ze slaapt namelijk wel op stal..jaja ze is ook nog een waakhondje!!
morgen krijg ik een husky pup omdat iemand er niet meer voor mag/kan zorgen.. en die hond ga ik waar me vriend zijn honden heeft houden want ik kan er niet nog meer op stal nemen aangezien het een manege is en mensen kijken hier anders tegen honden dan wij in nederland...
vaak zijn de honden al als pup zijnde gedumpt(ik heb er al heel wat gevonden) of zijn ze niet goed genoeg voor de jacht.
ik vindt de wet van nederland maar niks maar wat betreft de zwerfdieren is het een stuk beter geregeld bij ons!
wie heeft er nog meer ervaringen met zwerfhonden in buitenland of heeft gewoon een mening erover?
groetjes nic