Hallo....
Gisteren heeft mijn 1 jarige stafford shire bullterrier de hele dag zowat met de 1 jarige dalmatier(geen idee of ik t zo goed schrijf maar inieder geval zo'n spikkel hond) van mijn neef gespeeld. Nu is die van mij veel kleiner en onder t spelen moest mijn hond op zijn achter poten springen om er boven uit te kunnen komen.
Na een uurtje de honden maar even afgelegd want ze waren zo druk en t was zo warm.
Maar nu haalt mijn vriend onze hond uit zijn bench om een plas te doen vanmorgen, wilt Kenzo helemaal niet lopen en tilt zijn achter poten op en loopt verder op zijn voorpoten.
Nu ben ik echt helemaal in paniek want wat heeft mijn hondje hij is helemaal niet kleinzerig en laat helemaal niet snel merken als hij pijn heeft. Dus hoeveel pijn heeft hij nu dan wel niet...hij heeft gisteren echt heel lang op zijn achter poten gestaan en lopen springen in 1 voetkussentje zit ook een klein sneetje.
Omdat de dierenarts om 9 uur pas open is en ik echt radeloos ben wat ik nu moet doen zet ik t hier even neer misschien weet iemand hier wat ik nu voor mijn hondje kan betekenen.
Hij kijkt zo zielig en ik zit gewoon te janken kan helemaal niks doen.