Ik fok Franse Hangoren en kan je er veel over vertellen, maar heel veel vind je op internet, maar als je specifiek wat wil weten.
Ik ben zelf voorstander van een hok van minimaal 1.25m x 80cm of 1.50m x 60cm ongeveer, maar liever groter. Bij mij kan het helaas niet groter ivm de fokdieren niet ubergroot kan houden, ook heb ik een aantal in een supergrote ren van 6x4 meter, maar daar kan ik natuurlijk geen ram bij zetten 
Ik laat ze wel elke dag loslopen dat vind ik dan ook wel van belang als je ze in dit formaat hebt.
Verder zijn het onwijs lieve knuffelkonten! Ze vinden het vaak heerlijk om gekriebeld te worden.
Wel een ding om op te passen, Franse Hangoren zijn een onwijze hype je ziet veel mensen adverteren op marktplaats met allerlei leuke kleurtjes en toverballen. Hierdoor is de Franse Hangoor heel erg achteruit gegaan qua type en bouw en zijn ze de dieren aan het verpesten. Buitenom dat komen er veel erfelijke gebreken naar boven. Dus als je een Franse Hangoor wil kan ik je alleen maar aanraden zoek een goeie fokker die kleurzuiver fokt, het juiste met de dieren voor heeft. Ook de toverbalfokkers laten hun dieren tatoeeren dat is alleen voor de verkoop.
Als je meer vragen hebt stel ze gerust
Ik fok overigens blauwe en blauwbonte Franse Hangoren.