ik dacht; laat ik eens netjes doen, ik laat haar even los op het hondenuitlaatveldje.
om dit veldje is een hek geplaatst zodat de honden er niet uit kunnen.
belachelijke poort zit er in die omheining!
ik draaide me om, om op het bankje op een paar meter van de omheining te gaan zitten .. blijkt m'n hond mij achterna te willen gaan .. zit ze hartstikke vast!
haar voorpoten en hoofdje zaten buiten de omheining,.. haar buik, kont en staart zaten er nog binnen. hond beetje in paniek .. ik beetje radeloos; ik kreeg haar niet voor of achteruit.
nou had ik het geluk dat ik mn telefoon bij me had .. mn vader gebeld, die is gekomen en die heeft het hek met behulp van een paal ietsje verbogen zodat ik haar een stukje op kon tillen en haar eruit kon wrikken (aan het hek is nu overigens niks te zien hoor).
mensen die het vanaf een afstandje hadden gezien kwamen naar me toe gelopen en vroegen wat er was gebeurd, hun hondje zou er ook makkelijk tussen hebben gepast .. en die vrouw schrok dus wel van mijn verhaal.
lekker over nagedacht, dat hek

en ergens had ik al zo'n vermoeden dat dit kon .. maar je denkt toch; ach dit veldje is voor honden, dan moet het ook wel veilig zijn.
door heel de omgeving zijn hier die poepvelden aangelegd (overigens ook meteen een centrum van bacteriën, nu ik er verder over na ga denken).. dus stel dat er wat aan veranderd gaat worden (die geschrokken mevrouw gaat morgen de gemeente bellen) .. dan zouden al die veldjes veranderd moeten worden!