oke,het is niet veel bijzonders eigenlijk maar het zit me wel een beetje dwars..
wij hebben een 19 jaar oude poes,minou heet ze....
ze lijkt op het eerste gezicht nog heel gezond...ze eet goed en drinkt ook goed...ze slaapt wel de hele dag door maar ach...beestje is ook al zo oud...
maar de laatste weken is het erger aan het worden...als je haar roept moet je echt keihard haar naam zeggen en dan kan ze nog niet goed het geluid plaatsen....zicht en gehoor gaan ook erg achteruit dus...
en hoewel ze altijd heel zindelijk is geweest en hier altijd de achterdeur openstaat heeft ze vandaag toch om de tafel!!! geplast en er zat bloed bij....nu heeft ze ook steeds vaker last van blaasontsteking maar da kan er weinig aan doen...
ik heb meteen met alle mogelijke schoonmaakmiddelen de tafel geboend en het tafelkleed weggegooit...
het ziet er naar uit dat ze het niet lang meer zal redden(ze heeft gelukkig geen pijn)
op zich heb ik er vrede mee als ze doodgaat....19 jaar is een respectabele leeftijd vind ik...
maar ik zal haar toch gaan missen...ze was er al een dik anderhalf jaar toen ik geboren werd en ik ben dus gewoon met haar opgegroeit..het is echt mijn kat...
ik heb wel tegen mijn vader gezegt dat zodra ze pijn begint te krijgen dat ik wil dat ze naar de da word gebracht...ze hoeft niet te lijden..
moest het even kwijt want het blijft niet leuk...ik heb geen idee hoelang het nog gaat duren...
ze zit nog steeds naast de tafel als we eten en komt nog steeds op de 1e rang zitten al we aan het bbq -en zijn en ze schooiert altijd om het eten...
ze krijgt wel eens rauwe lever van ons,...dat spul wat je aan je huisdier kunt voeren....ik vind het echt walgelijk om te snijden maar heb het voor haar over...
ben blij dat het eruit is....