Ik stel aan u voor... Kimmetje!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ShilohJarig

Ik stel aan u voor... Kimmetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 19:52

Eindelijk is ze er dan. Ik heb er een paar weekjes op moeten wachten, maar Kim, mijn nieuwe konijntje is eindelijk hier...

Het gaat op een Peking Widder Teddy en ze is zoooooo leuk. Ik ben echt helemaal verliefd.

Ze heeft hier op mijn kamer een kooi van 100x50 en straks mag ze als ik thuis ben lekker vrij door de kamer rondhupsen...

Dit is ze:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Elinee

Re: Ik stel aan u voor... Kimmetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 19:54

wat een schatje!
ben je niet bang voor alle bedrading in huis?

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 19:55

Mooi beestje!! Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 20:01

Is dat een peking/langharige hangoor? Die horen naar mijn weten veel behaarder te zijn. Lijkt meer op een leeuwenkophangoortje.. Nah ja het zijn ook geen rassen, want ze zijn niet erkend dus is ook geen rasstandaard op. Hoop dus alleen dat je niet euro's euro's hebt moeten betalen, omdat de langharige hangoortjes een onwijze hype is onder die Duitse naam.

Ze is in ieder geval erg leuk Lovers

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 20:07

nee ben niet bang voor de bedrading. Alle bedrading is netjes weggestopt, zodat ze er niet bij kan.

Widder teddy is een langharige hangoor(dwerg) (althans, ze behoren dwerg te zijn, maar deze wordt wel wat groter dan een dwerg) een Peking widder teddy heeft een kortere vacht op het lichaam maar wel lange haren op de kop. (al is haar achterwerkje ook iets langer dan bij de rest)

Ik heb 15 euro voor haar betaald, vind ik niet een heel gek bedrag of zo voor een konijntje. (volgens mij betaal je zoiets ook wel in een dierenwinkel. Nou jah, en anders is het gewoon pech, ze is super leuk en wat mij betreft is ze het nu al waard Knipoog

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 20:22

Dan is de 15 euro inderdaad niet gek veel. Peking hangoren hebben een hele lange beharing om de kop en alleen op de rug zijn ze kort behaard. Dit is waarschijnlijk een Leeuwenkophangoortje ook wel Lionheadlop genoemd.

Alleen we zijn Nederlanders en dat zijn modenamen om ze te verkopen. Widder betekend ook hangoor.
Ze zijn een onwijze hype nu en staan op marktplaats voor 30 a 40 euro met stamboom, tjah een konijn heeft niks aan een stamboom die zijn getatoeerd en ze zijn dus niet erkend Lachen

Ze ziet er wel heel leuk uit. Misschien is het leuk om straks nu het nog een klein Kimmetje is nog een leuk vriendje erbij te nemen Lachen

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 20:51

hee lijkt op mijn kleine kip toen ze nog jong was..
(ook heel veel pluis op kop en kond)

(zusje teiger trouwens ook)