Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yessy schreef:Als je hem hebt aangeraakt neemt mams hem iig niet meer terug..
_MelloW_ schreef:ik heb eergister een kraaitje gevonden, helaas is die gisteren overleden.
op de kraaiensite van nederland stond dat je zo'n beestje moest laten liggen( want dan moest het zo zijn, blablabla) maar dat ging me iets te ver....
ik hoop dat zijn mamsie hem weer ''terugneemt''
je voert zo'n beestje, probeerd hem te redden,krijg je toch wel wat mee dan, mijn moeder zei: gooi maar in de container... _MelloW_ schreef:ik zou me heel schuldig voelen als je zo'n hulpeloos beestje laat liggen...
heb hem begraven gisterje voert zo'n beestje, probeerd hem te redden,krijg je toch wel wat mee dan, mijn moeder zei: gooi maar in de container...

en deze heeft het wel gehaald! we hebben hem met sn mamma het nest in zien vliegen
pubelia schreef:Het klinkt miss heel hard, maar de dierenambulance (waar ik ook 1 dag in de week op zit) kan gewoon weg niet voor ieder vogeltje uitrijden. Ze hebben het daar al druk genoeg. Wij zeggen ( en dat klinkt miss hard) maar laat de natuur het uitmaken.
had ook niet verwacht dat ze hem zoudn komen halen. Yessy schreef:Als je hem hebt aangeraakt neemt mams hem iig niet meer terug..