Hamster snapt drinkfles (sippy) niet

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Demone

Hamster snapt drinkfles (sippy) niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 14:36

Dat is dus mijn probleem, of eigenlijk die van mijn ham, hij snapt zijn drinkfles niet!

Hij zit sinds kort in een enorm aquarium (zonder water he) waar hij lekker in kan graven, eerst had ik iets gemaakt zodat hij zijn oude drinkflesje nog had, waar hij altijd uit gedronken heeft (zo'n 'normale', doorzichtig flesje, rood tuutje). Maar dat werkte niet dus ik had een sippy gemaakt, die kan ik met zuignapjes vastmaken aan de binnenkant van de aquarium, superhandig!
http://www.zooplus.co.uk/bilder/rodent/water/bottle/sippy/1/sippy_b_1.jpg
Zo eentje.

Maar hij snapt het gewoon niet, ik heb hem er al heel vaak naartoe gebracht met zijn bekkie en laten zien en voelen dat er water uit kwam, maar hij moet er niks van hebben, hij gaat erop staan en vanalles, maar er uit drinken doet hij niet.
Nu heb ik voor de zekerheid een bakje met water in zijn hokje gestopt want drinken moet natuurlijk wel, maar dat wil ik niet zo houden want dan kan ik elke paar uur wel schoon water erin gaan doen omdat het dan weer vol zaagsel en hooi zit, en doordeweeks ben ik tot 6 uur aan het werk.

Dus iemand tips? Haha!

Het gaat hier om een russische dwerghamster.

Anoniem

Re: Hamster snapt drinkfles (sippy) niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 15:35

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 15:50

Oh bedankt! Misschien kan ik wel wat prutsen met het houdertje van de sippy en het normale flesje erin/eraan prutsen.

En mijn sippy lekt ook idd.

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 15:56

Klaar Lachen Zo voor de hand liggend Haha!