de brutaliteit! Mijn hondje opvangen maar wel dood willen ..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyElmira

de brutaliteit! Mijn hondje opvangen maar wel dood willen ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 23:27

Ik was vandaag naar een vriendin gegaan en dan laat ik de honden thuis. We hadden altijd een hond maar er is er nu één bij gekomen, een malthezer leeuwtje van 9 jaar oud. Is een schat van een beest, maar zodra ze merkt dat je weggaat dan rent ze snel naar buiten en rent ze weg. Nu had ik haar dus thuis gelaten en ben naar een vriendin gegaan. Nietsvermoedend komt mijn broertje thuis en die heeft waarschijnlijk het hondje niet zien wegglippen, zaten wij dus zonder hondje, maar omdat ik weg was dacht hij dat ik haar bij me had. Mijn vader komt thuis, hoort waar ik zit en neemt ook aan dat daar het hondje zit..niet dus. Was ze weggelopen, wanneer weet ik niet maar ze zat een paar straten verder bij een gezin die haar opgevangen hadden. Dus ik amivedi bellen, trillend en vol verdriet want mijn pas nieuwe hondje is weg. Gelukkig had dit gezin hem opgevangen en hadden al een dierenambulance laten komen om haar op te laten halen. Deze konden elk moment komen dus mijn vader heeft naar het gezin gebelt dat ik kwam, en ik liep daar gelijk heen (op mijn sokken!). Ik had me al voor genomen om ze heel erg te bedanken, en om ze uit te leggen dat het een misverstandje was. Maar daar kreeg ik de tijd niet voor, ik bel aan en iemand doet de garagedeur open. Daar staat een gezin van drie, surinaamse moeder met zoon en nederlandse vader. Dus ik wil ze al bedanken en was dolblij dat ik mijn hondje zag, maar ik kreeg me een gescheld en gevloek naar mijn hoofd. Ja en je moet je tuin afsluiten (hond kan niet door de tuin daar is niemand geweest) en je moet eens opletten *vloekvloekvloek met ziektes*. Dus ik zeg nou mevrouw, heel erg bedankt dat u mijn hondje heeft gevonden en heeft opgevangen, maar het is helemaal niet zo gegaan. Weer enorm geschreeuw en gedreig naar mij toe. Dus ik had er al geen zin meer in, ik bedank de zoon en vader nog een keer en loop weg, Dag mevrouw! Komt ze naar voren, zegt ze: 'de volgende keer dat ik je hondje zie, al loopt hij aan de lijn..maak ik hem dood!' Ik wist niet hoe ik het had, mijn hart kon letterlijk en figuurlijk op de grond vallen van woede. Ik heb terug geschreeuwt dat ze dat vooral niet moet laten, en zodra ik mijn hondje ergens dood gemaakt vindt, dan weet ik tegen wie ik aangifte moet doen. Bah, wilde ik nog een bosje bloemen kopen als dank, krijg ik zoiets op mijn kop. En dat terwijl er normaal altijd heel netjes op het hondje wordt gepast, we hebben juist een afgesloten tuin zodat ze hier kan rond banjeren..gadver!

Milly_

Re: de brutaliteit! Mijn hondje opvangen maar wel dood willen ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:31

Rolleyes wat een rare mensen Rolleyes wat een gekken lopen er toch rond tegenwoordig...

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 23:34

Milly_ schreef:
Rolleyes wat een rare mensen Rolleyes wat een gekken lopen er toch rond tegenwoordig...

Ja inderdaad, en die vader en zoon stonden maar te kijken ehh, wat moet ik hiermee. Dan nog wat, hoe kan mijn hondje weglopen door de tuin, terwijl ze niet eens weet dat we een tuin hebben. Ze wist niet waar we woonden en je hebt hier in de buurt ook beneden huisjes zonder tuinen, dusja..

Meryl_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:34

Wat belachelijk dat die mensen zo reageren, je bent ze zo dankbaar en dan doen ze zo.
Echt een hele aparte reactie

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:34

Ja dat is inderdaad geen fijne reactie van die mensen, beetje overdreven, het is te hopen dat het bij woorden blijft. Belachelijk zo'n mensen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:35

[LZP] > [BB]

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 23:37

Lientje schreef:
Ja dat is inderdaad geen fijne reactie van die mensen, beetje overdreven, het is te hopen dat het bij woorden blijft. Belachelijk zo'n mensen.

Ik hoop het maar, want niemand komt aan mijn hondjes zonder dat ik het wil. Ik weet nu hoe ze eruit ziet, maar naar mijn idee probeerde ze me gewoon duidelijk te maken dat ik op mijn hondje moet letten. Tja, ik zat huilend thuis omdat het beestje was weggelopen, ik denk dat dat al een goede les is. En dan nog het feit dat het een ongelukje was, we waren niet onvoorzichtig, we wisten het gewoon niet. Zeg het dan op een vriendelijke manier, wie wilt nu elke week zijn hondje ergens anders moeten ophalen? Niemand toch.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:41

Nouja wat een mafkezen joh! Scheve mond

Maar gelukkig heb je je hondje weer!

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:43

pff dat had ook wel wat normaler gekund van die mensen Verward
goed van je dat je vriendelijk bent gebleven!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 23:43

BertBaley schreef:
Nouja wat een mafkezen joh! Scheve mond

Maar gelukkig heb je je hondje weer!

Daar ben ik ook heel blij mee. Ik wist echt niet hoe ik dat moest gaan vertellen aan de oude eigenaren, die er al niet voor konden zorgen. Ik vond het trouwens geweldig leuk om te zien dat ze zo blij was om weer thuis te zijn, even eten en drinken, buiten plassen en daarna bij mij op bed liggen. Ze kroop gelijk tegen me aan zodat ik haar kon aaien, dat geeft toch weer een gevoel dat ik het goed doe.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 12:45

PARDON... hoezo schofterig? Wat een akelige lui....

Misschien zou ik dit bij de politie melden, het is toch een dreigement... maar ik denk niet dat ze er veel mee doen.

Pffff wat een....

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 12:49

Hartstikke goed dat ze je hond hebben opgevangen ! Lachen

Maar om nou zo tegen jou te doen
Schofterig

Bindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 13:22

Net alsof jij er wat aan kan doen. Sommige mensen Koe