Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:ikdenk dat er nog wel ergere vormen van dierenmishandeling zijn. ik vind het wel goed opzich dat je hier een topic van gebt gemaakt. dierenleed moet gewoon gestopt worden.. helaas is dit erg moeilijk.. waar ik me laatst heel erg over verbaasde.. is dat ook seks met dieren in nederland wordt toegestaaan? op tv zag ik bij hotdog een documantaire. en een man was gewoon aan het vertellen hoe hij seks had gehad met zijn pony. echt walgelijk gewooon!
Arrabel schreef:volgens mij moeten ze ingeslapen worden omdat deze honden onder het "aggresive" ras vallen zoals: pitt-bulls die verboden zijn in Nederland
Maar waarom komen die honden terug met allemaal wonden en bloed?
Ylana schreef:Omdat deze honden al 14 jaar(!) verboden zijn!
Hoe bedoel "Een je plaat voor je kop hebben..."
ChantalSmook schreef:En het gevolg hiervan is dat ze alsnog doood moeten ..
En waardoor ook de mishandeling plaats vind waarschijnlijk.
m0_y0shi schreef:Het moet niet kunnen vindt ik hoor..
Alleen een hond op zijn uiterlijk beoordelen..
Het zijn ook beesten hoor..!!!!![]()
Ylana-- Waarom zijn deze mensen achterlijk
Citaat:En het gevolg hiervan is dat ze alsnog doood moeten ..
En waardoor ook de mishandeling plaats vind waarschijnlijk.
CharlyBrown schreef:mmm ja... zit ook wel wat in...
alleen zie je geloof ik meerdere honden met tekenen van mishandeling... (ik heb, geloof ik, 1 x deze link geopend. Maar kreeg er koude rillingen van... dus wil t niet nog een keer zien..)
Ylana schreef:Sorry, maar foto's kunnen zó veel verhalen vertellen dat je nooit weet welke waar is.
Als ik nu foto's zou nemen van mijn hond zo je zó kunnen zeggen dat ze mishandeld wordt.
Haar hele neus is kapot. Is rood en gezwollen. Op haar voor en achterpoten heeft ze doorlig plekken van redelijk voormaat.
In haar lies heeft ze enkele kleine wondjes zitten.
Het verhaal?!?:
Haar neus is veroorzaakt door "Coli nose". Dat is een aandoening die er voor zorgt dat 1 x per jaar haar neus heel dik, gezwollen en kapot gaat. Dat duurt meestal zo'n dag of 14 en keert jaarlijks terug.
Wat ze er aan over houdt is een kapotte neus zonder haren.
Haar doorlig plekken worden veroorzaakt omdat mevrouw ondank de 40 cm dikke 150 cm lange en 80 cm brede kussen er liever voor kiest om op de grond te gaan liggen.
En die wondjes in haar liezen zijn veroorzaakt door één van mijn andere honden. Tijdens een flinke stoei partij.
Zo als ik al schreef... Foto's vertellen niet alles...