me hond is nu sielig

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

doossie

me hond is nu sielig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 18:46

ik was met shailo(me hond) aan het lopen en hij komt uit het water en ineens bloedde zijn poot heel erg dus ik hem naar huis tillen, was het echt een hele groote snee, dus ik naar een vriendin die dierenarts is, alleen ze was niet thuis en shailo bloedde heeel erg dus toen ging ik naar de dierenarts en nu heeft hij verband en hechtingen en moet hij pillen slikken. maar die hechtingen waaren een soort nietjes die er in werden geschoten en dat was echt sielig hij ging kei hard piepen. nu moet hij een week rustig aan doen maar ik ben bang dta dat niet gaat lukken hij is echt zo'n adhd hondje. maar nu loopt hij wel aardig mank echt super sielig om te zien!!! Huilen

plutolover

Re: me hond is nu sielig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 18:47

sterkt met je hond

maar er mag geen msn taal hier op bokt (heb er ook soms moeite mee voral als de 8 in voor komt) want sielig is mt een Z

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 19:57

Hmm. Klinkt een beetje vaag. ZOnder verdoving die nietjes erin geschoten?
Verder, bloeden doet het aan de poten altijd heel erg Knipoog Maar sterkte ermee.
Groetjes, mij

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 19:59

Misschien eens ABN gaan typen? Dus sielug zoals het moet en als het even kan ook graag leestekens.

Die zijn niet voor niets uitgevonden.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 23:22

Bij onze hond hebben ze ook nietjes in zijn pootje geschoten zonder verdoving! Hond was nog een pup van 3 maanden en had zich opengehaald aan het prikkeldraad. grote snee, gelukkig weinig bloed, maar je kon zo in haar poot kijken. Mooi diep dus! op naar de DA. daar hebben ze gekeken en er moesten nietjes in 5 stuks. dat moest ZONDER verdoving, want de pup was nog te jong voor verdoving. In de houdgreep en de Da schoot de nietjes. Bij de eerste deed ze niks en bij de rest gaf ze een klein piepje. We hebben dan ook een hele stoere collie! Daarna een mooi blauw verband. Dat moest 4 dagen blijven zitten. Hondje werd stapelgek in huis, want hij mocht niet zover lopen. Toen het verband eraf was, kon ze weer lekker rennen. na 10 dagen de nietjes eruit en klaar. Je ziet er niets meer van.