Mijn collegaatje krijgt volgende week een nieuw poesje van 7 weken nu Het is waarschijnlijk een vrouwtje, en ze is grijs met witte vlekken. Ze heeft nog een andere kat, die heet Luca Nu nog een naam voor de nieuwe bewoner..
hmm het zou het leukste zijn als het een duo betreft
Luca & ...
Loco?
in welke richting? mooie naam sierlijk? stoer grappig
Lülu (maar misschien luisteren ze dan naar dezelfde klanken) Loeder Leyla Luna is mijn huisgenootje (duitse herder ) Libby Lizzy Lola princess Grey Poekie Meyke (ook een erg leuke naam ) Pinga ! (betekend Lül in catalaans geloof ik, althans op Lanzarote) Permai (betekent koninging in het indonesisch) Hera (Vrouw van Zeus,Godin van geboorte) Atena (Godin van de wijsheid) Aisha (She's a life) Enat (trouw) Creena -> mijn hart Orla -> gouden princes Keeva -> Beeldschoon Doesja -> Russisch voor Lieveling Ida - Van edele afkomst Indy - Mooi/schitterend Leah - Wilde koe, antilope, leeuw, sterk of dapper als een leeuw, sterk door genade of de dappere onder het volk Lianna - De jongeling, gewijd aan jupiter Mirthe - Naam van een altijdgroene heester. Mirte was in de Oudheid en symbool voor liefde, geluk en vruchtbaarheid Ebez - betekent Wit Chalcedan - Edelgesteente wit, blauwachtig of grijs van kleur Ara - dame Lani - hemel
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 06-06-07 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Oneliners samengevoegd.
Zaza (zo heet mijn poes) volgens mij betekent het niet echt wat. Mijn kater heet Melchior, maar das nou niet echt een naam die iedereen leuk vind. Het betekent Koning. Het is zijn stamboomnaam en die hebben we maar gehouden.