Inmiddels wordt ons hok bevolkt door een aantal caafjes, waarvan een aantal uit de opvang afkomstig zijn.
Gisteren viel mijn oog erop dat er één toch wel erg dik aan het worden is. Dame maar eens gepakt en ja, duidelijk minimaal 2 jonkies te voelen.
Bij de opvang maar eens nagevraagd of het theoretisch wel mogelijk is dat ze drachtig is. En ja, 11 april was ze daar met 1 jong van een week binnen gebracht samen met een hele club zwangere soortgenoten. Ze hadden in de opvang gedacht eigenlijk dat ze niet drachtig was anders hadden ze haar niet eens meegegeven.
Nou, mooi wel dus

De vrouwtjes kan ik gewoon zelf houden dat is geen probleem maar de beertjes moet ik echt weer kwijt. Ik mag ze gewoon naar de opvang brengen, maar als ik er zelf een goed tehuis voor kan vinden heb ik dat liever dan weet ik waar ze terecht komen.
Ben jij dus op zoek naar een nieuwe caaf of weet je toevallig iemand die een caafje zoekt en woon je in de regio Den Bosch....over 5 tot 6 weken zullen er bij ons naar alle waarschijnlijkheid hele lieve leuke caafjes gratis op te halen zijn (en alleen voor een goed tehuis!)!!
Ze zullen binnen geboren worden en helemaal sufgeknuffeld worden voordat ze naar een nieuw huisje gaan, dus tam zullen ze zeker zijn