Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
XxXFlowerXxX schreef:ik denk niet dat een kat en een paard heel erg hechten maar voor de muizen enzo zou het wel kunnen maar als maatje voor je paard niet.
Marigold schreef:een kat op de wei houden?
niet verkeerd bedoeld hoor, maar hoe zie je dat voor je?
een kat blijft niet achter de omheining, snap je, daarom begrijp ik het niet.
een stalkat ken ik wel, sommige katten kunnen het goed vinden met de paarden
maar over het algemeen heeft een paard naar mijn mening niet veel aan een kat in en rond het weiland.
LilianR schreef:XxXFlowerXxX schreef:ik denk niet dat een kat en een paard heel erg hechten maar voor de muizen enzo zou het wel kunnen maar als maatje voor je paard niet.
Je leest het wel eens, ik weet t ook niet precies.
Ik ga dan uiteraard geen beestje zoeken met de duurste afstamming, maar een boerderij katje.
Of een beestje van marktplaats of een asiel, die verdienen ook een goed leven.
aerdenhout1 schreef:Op een stal...okee...maar op een weiland?? Ik ben het met marigold eens dat het niet zo'n goed idee is. Je bent nu in de zomer misschien wel wat langer bij je paard, maar in de koude natte wintermaanden zit het dier in zijn uppie in een lege stal. Daarbij komt dan ook nog dat het in het begin een behoorlijke opgaaf is om hem of haar binnen te houden en dat zal toch echt moeten de eerste paar weken! De katten bij mij op stal hadden een kattenluik naar de kantine en als het echt koud was s' winters dan liet ik een kachel branden. Nee.. ik vind het maar niets, erg eenzaam ook voor zo'n dier.
Paula schreef:Ik denk ook dat het prima kan, maar wel goed letten op ontworming en vlooienbestrijding!