Zo net hebben we het vermoeden bevestigd gekregen. Wij hebben ineens jonge katjes naast de garage. Moeders is naar onze mening een (mooi dikke) zwerfkat die altijd wel hier bij ons in de buurt rondsjokt. Helaas is ze niet gesteriliseerd. Ik gok dat ze rond de 6 weken zijn. Ik heb helemaal niks tegen katten en vind het gezellig als ze rond het huis wat muizen vangen. Wat ik echter niet fijn vind is dat deze (4?) mini's dalijk dus ook voor jongen gaan zorgen. Moeder gaat nog steeds naar ze heen maar kunnen wij de dierenambulance bellen zodat ze die komen ophalen? Ik weet echter niet of mams ze nu gaat verplaatsen natuurlijk.
heb goed ervaringen mee, hun "verkopen" de kleintjes, zijn dan ingeent en ontwormd en geloof dat ze zelf later terug kunnen om gesteriliseerd te worden voor die prijs. Staat in trimpetter vaak verhaaltjes over katjes, door die stichting geschreven. hoop dat je het nr kan vinden, weet niet in welke editie, blauwe of rode, maar op rechter pagina hebben hun altijd een kolom
Oke ik zal eens kijken. Ik heb moeders een bakje kattenvoer erneer gezet. Dit doe ik trouwens normaal dus niet maar wil dat ze even op dezelfde plek blijven zodat als we ze willen laten vangen dat ze wel nog daar zijn. Nogmaals ik vind het echt heel leuk om te zien maar ik wil natuurlijk ook geen leger katten om het huis. Dit maakt de honden ook helemaal gek natuurlijk.
Met grijze snuit wordt 12 dit jaar en die andere 8. En dat zou je echt niet zeggen want ze zijn zo gek als een deur.
die van ons wordt 7 in juli en heeft na 7 jaar kwispelen nog steeds zijn staartje. Je zou onderhand toch denken dat zo'n stompie er wel eens af zou vallen na ruim 60.000 kwispeluren