oliebol, ik heb er totaal niet aangedacht. Over 3 uur komt de taxi en Slevin heeft net gegeten. Wij vliegen weg om 11 uur, en de vlucht is 9 uur lang.
Ik heb geen eten meer voor hem ( hij krijgt vers) dus ik kan niets meenemen, (Ik had wat FarmFood voor 'm moeten kopen) maar het zou betekenen dat hij 19 uur (!!!) zonder eten moet. Dit kan toch niet?! Ik heb er totaal niet aangedacht, en ik raak een beetje in paniek nu. Er is natuurlijk geen winkel los, stel dat ik een vind die om 8 uur los is (op Schiphol, in Amsterdam) kan ik hem voor de vlucht niets te eten geven. (Moet 4 uur van de voren zijn officieel, nu hou ik me daar niet aan, want ik vind dat nogaal kort, maar 1 keer in 10 uur vind ik toch te weinig) Wel heeft hij dan iets voor evt. tijdens de vlucht, al deed ik dat liever niet.
Snappen jullie het nog??
Heeft iemand een idee???
Ik denk hier natuurlijk nu pas aan, dat komt denk ik door het feit dat ik van de trap ben gevallen vanochtend en niet meer kan lopen, en dus eigenlijk alleen daaraan dacht vandaag.
heb je niks meer in huis wat een hond ook kan eten .. rijst ofzo.
Hmm, dat is inderdaad een idee. Kan hij iig straks weer wat eten. (als hij echt honger heeft, anders eet hij het vast niet..) Sorry ik ben zo overal met mijn gedachten, bedankt!
van 'nature' (ik doel hierop dat sommige rassen wel erg ver van de wolf afstaan) is het heel normaal dat een hond/wolf een paar dagen geen eten heeft. Erg gunstig is het niet (gezien de domesticatie), maar dierenmishandeling is het niet te noemen, ik zou hier in de uitzondering niet zo'n erge drama van maken. Wat betreft het maken van de rijst: Dat vinden de meeste honden helemaal niet erg
Onze hond eet uit zichzelf ook een paar dagen niet ook al staat het er, kunnen ze best hebben. Zoals hierboven ook gemeld werd. Maar als je je er toch wat fijner bij voelt is die rijst een goed idee
Ja ik bied hem straks wat rijst aan, eet hij niet (wegsn stress e.d) ja kiest hij er zelf voor. Maar dan voel ik me inderdaad beter dat hij iig de kans kreeg om wat te eten.
Ja ik zat er inderdaad over na te denken hoe sommige mensen die vers voeren ook wel eens een vasten dag inlassen. Ja het kan dus, maar vind het zo zielig
Maar goed, hij krijgt de kans, en als hij niet wil is het prima, heeft hij iig de kans gehad.
EDIT: Ja het komt ook vast wel goed, maar goed het idee vind ik niet leuk. En het vliegmaatschappij wil een voer en water schema, maar in principe tijdens de vlucht hoeft hij niets te hebben, vind ik. Wel wat water. Liefst 1 a 2 keer in de 2 uur.