Lilo en Sterre ! (Hamsters ;) )

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Lilo en Sterre ! (Hamsters ;) )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 13:57

Hieronder mijn hamsels Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lilo d'r kooi Bloos Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Zoek sterre Vork
Afbeelding

Afbeelding
Sterre's kooitje.

En ? Schatjes he ??

Liefs

Anoniem

Re: Lilo en Sterre ! (Hamsters ;) )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 16:53

Mooi hok hoor voor die Syr. Zo zou iedereen zn hamsters moeten huisvesten. OK dan!
Waarom heb je er trouwens geen loopwiel in (min. 18cm)? Ook al is het hok groot, een wiel gebruiken de meeste hamsters graag. Ja

Ik vind de kooi wel wat simpel ingericht, met zo'n oppervlakte heb je immers veel mogelijkheden! Lachen

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 16:55

Ik vind de kooi géweldig. Ze hebben een groot loop/ren oppervlak in principe is een rad dan overbodig. Ze kunnen door allerlei 'gangetjes' ed. Echt geweldig. Lachen
Ben jaloers hoor. Lachen

Leuke beestjes ook. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 17:14

LilianR schreef:
Ik vind de kooi géweldig. Ze hebben een groot loop/ren oppervlak in principe is een rad dan overbodig. Ze kunnen door allerlei 'gangetjes' ed. Echt geweldig. Lachen
Ben jaloers hoor. Lachen

Leuke beestjes ook. Lachen

Een rad vinden ze gewoon leuk, als ik mn hamster los laat lopen gaan ze zelf vaak nog in het wiel die er dan staat. *LOL*

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 17:19

niet alle hamster vinden zon wiel leuk mijn mannelijke hamster dus wel maar zn moeder vind er niks aan hij staat wel in haar kooi maar gebruiken doet ze niet.

mooie dieren hoor

gr gemma

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 19:00

luna1 schreef:
niet alle hamster vinden zon wiel leuk mijn mannelijke hamster dus wel maar zn moeder vind er niks aan hij staat wel in haar kooi maar gebruiken doet ze niet.

mooie dieren hoor

gr gemma

Heb je wel een groot genoeg wiel dan? In een te klein wiel gaan ze niet rennen want dat doet zeer aan hun rug. Voor een syr moet je een hebben van minimaal 18 cm, liefst 21.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 20:42

Wuis schreef:
Mooi hok hoor voor die Syr. Zo zou iedereen zn hamsters moeten huisvesten. OK dan!
Waarom heb je er trouwens geen loopwiel in (min. 18cm)? Ook al is het hok groot, een wiel gebruiken de meeste hamsters graag. Ja

Ik vind de kooi wel wat simpel ingericht, met zo'n oppervlakte heb je immers veel mogelijkheden! Lachen

Vergeten bij te zetten Bloos
Maar deze stond er nog niet in toen ik de foto maakte, maar nu zit er wel eentje in hoor Haha!
Er zit alleen geen deksel op, dus ik kan er geen verdieping inmaken, vandaar dat ik alleen de bodem kan gebruiken.
Maar ze kan er absoluut niet uitkomen zo Knipoog

skaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:48

wat een onwijs mooi groot hok heb je voor je hamster!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 23:08

Volgens mij had ik die foto's ook al gezien op het hamsterforum... Maar zo hebben jouw hamsters het mooi voor elkaar.