ik zal even vertellen wat er is gebeurd..
gister avond werd mijn moeder om 6 uur opgehaald, die ging uiteten met haar werk. ze stonden hier aan de deur te praten enzo. nou mijn moeder was weg en de deur was dicht. ik zat boven op mijn kamer, mijn broer was aan het douchen en mijn vader was boven aan het werken. Toen hoorde mijn vader beneden allemaal gejank, dus hij ging kijken. Het was ons ander hondje (Luna, ze kon uit het asiel, ze was vroeger gebruikt als fokteef en ze hebben haar gewoon aan de boom vastgemaakt omdat ze te oud werd ofzo) Ze bleef maar janke en janke. en toen wist mijn vader dat er iets mis was. hij komt chica(hondje die weg is) nergens meer vindenl. Toen kwam die op mijn kamer en vroeg of chica bij mij was. ik zo nee hoezo? mijn vader zei: oooh nee. dan is ze weg
en ik zei riep kei hard: Neeeeeeeeeeeeee! en barste in tranen uit. Maar ze was dus ondertussen al 2 uur weg en we wisten niet waar we moesten zoeken omdat ze al zolang weg was. ik heb samen met 2 vriendinnen een anderhalf uur ofzo gezocht, mijn broer op zijn scooter en mijn vader met de auto en daarna nog keer met de fiets. ze is nog steeds niet gevonden. we hebben haar al opgeven als vermist maar er is nog geen melding van gevonden binnen.
Vroeger deed Chica dit wel is vaker. gewoon soort van kattekwaad. maar sinds 2 jaar hebben we er eenn ander hondje bij, Luna. en sinds dien is ze nooit meer weggelopen. Maar al die kere dat ze al weg is geweest, is ze terug gebracht, toen had ze ook een kokertje om met haar naam adres enzo. maar die is ze kwijt geraakt en we moesten nog een nieuwe kopen, nu achteraf denk je had ik dat maar gedaan! Ik hoefde vandaag niet naar school, ik ben voor dit heel gevoelig en heb vanacht bijna niet kunnen slapen. Ik zat alleen maar aan de erge dinge te denken die met der gebeurt konden zijn. Ik zit dit nu met tranen in mijn ogen te vertellen. We weten niet wat we moeten doen. miscshien fotos ophangen ofzo. maar wie weet komt ze nooit meer terug

hebben jullie misschien een goede tip voor mij wat ik kan doen? Chica hoort gewoon bij ons gezin! en als Chica niet meer terug komt.. moet Luna ook terug naar het asiel want die is zo gehecht aan chica geworden in die 2 jaar. ze waren altijd samen.. en nu zit Luna heel de tijd de janken omdat ze haar mist denk ik. Luna kan niet alleen gehouden worden.. dusja dan moet zij ook terug naar het asiel.
We denken dus dat Chica ongeveer vanaf gisteravond 6 uur weg is.. he tis nu half 11 sochtends. ze is nog steeds niet terug..
Alsjeblieft is er IEMAND die mij kan helpen! ik voel me echt machteloos nu..

alvast bedankt..