Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Wilawander schreef:Voer een goede brok. Ben zelf Royal Canin gaan voeren. Hond stinkt niet uit zijn bek (Maag) en ook tegen tandsteen is een goede brok zeer aan te bevelen.
baroen schreef:Wilawander schreef:Voer een goede brok. Ben zelf Royal Canin gaan voeren. Hond stinkt niet uit zijn bek (Maag) en ook tegen tandsteen is een goede brok zeer aan te bevelen.
brok gaat tandsteen niet tegen, daar is geen enkele brok hard genoeg voor, wat niet wil zeggen, dat een hond op brok per definitie tandsteen heeft hoor, zeker niet, maar het "fabeltje" dat honden brokken nodig hebben voor het kauwen tegen tandsteen? is dus niet waar.
daarbij zijn de meningen verdeeld over een goede brok, IK vind RC geen goede brok, teveel chemische toevoegingen, daar is geen enkel dier echt bij gebaat
Lynn_Nikita schreef:als ik van voe rmoet wisselen, wel moet ik dan nemen, in winkel hebben ze 1000 merken, en ga ook geen 50- uitgeven voor een zakje brokken
is een hondje van anderhalf jaar, foto in profiel , kruising tibetaanse terrierx malthezer leeuwtje