Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ninaa_ schreef:Okee gelukkig bedankt, vanavond zou ik even een foto maken.
Ik ben btw gek van deze vis want als ik naar hem toe loop wordt ie altijd meteen dol.En mijn moeder is alergiesch voor harige dieren, en deze vis vind ik namlijk erg leuk..
Faniek schreef:Ninaa_ schreef:Okee gelukkig bedankt, vanavond zou ik even een foto maken.
Ik ben btw gek van deze vis want als ik naar hem toe loop wordt ie altijd meteen dol.En mijn moeder is alergiesch voor harige dieren, en deze vis vind ik namlijk erg leuk..
Heb je hem dan in een kom? Dan is het logisch dat die dol word
kusSsS schreef:DAT HEBBEN WIJ OOK!!..
Onze goudvis is ook zilver geworden..
wij hebben navraag gedaan bij de winkel waar wij altijd ons voer halen en die man zei dat het kwam door het voer..
Je hoeft nergens bang voor te wezen.. want hij is helemaal niet ziek ofzo en gaat ook niet dood..
het komt omdat er iets door het voer zit.. misschien hebben jullie nu ander voer dan normaal.. bij ons was dat wel zo
Onze vissen zien er nu zo uit:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=KJOURFSM
Wendel schreef:heb eerder ook vissen gehad die dit kregen. Moest er een of ander blauwe vloeistof in het water druppelen toen. Weet ook niet meer wat het was en waarvoor ik dit moest doen. Dus eigenlijk heb je aan dit antwoord niks
pubelia schreef:Wij hebben een goudvis die helemaal wit is geworden! Als een vis zwart word is dat een zuurstof gebrek.
Ow ja een goudvis is geen soort, en zijn mengel moesjes van allerlei soorten vissen. Dus de ene zou idd af stammen van een koi, maar ja hoeft niet.