ik dacht zal maar eens een topic maken.
We zijn nu al 36 uur onze Johnny kwijt ( is een vrouwtje maar wisten we toen nog niet )

We hebben haar al vanaf jongs af aan en ze is nog nooit echt naar buiten gegaan (als ze voor was dan schoot ze weer naar binnen als ze maar iets vreemd hoorde) Achter op het balkon komt ze elke dag.
Maar sinds 36 uur is ze dus weg, ze is niet gesterreliseerd en heeft op dit moment ook geen riempje om met koker die is net een weekje terug af gegaan (dom dom)
we hebben alles rond de flat al afgezocht en mensen gevraagd, maar tevergeefs.
ik heb zo'n idee dat ze krols moet zijn oid want anders zou ze nooit zomaar weg gaan! maar dit weet ik dus niet zeker, 1 weekje terug was ze nog flink krols maar na mijn weten is ze dat nu niet meer.
Onze andere kat misty is ook wel eens 2 dagen weg geweest, die is via de brandtrap naar benden gegaan en die vonden we 2 dagen later onder een auto bij de snackbar terug.
Heeft iemand dit wel eens vaker mee gemaakt? ik hoop maar dat ze terug komt want ik denk niet dat ze opgewassen is tegen alle gevaren buiten.
Iemand verder nog tips? als het langer duurt dan bellen we dinsdag eventueel het dieren asiel en hangen we briefjes op.
Groetjes nadine