kat kwijt!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Brammetje16

kat kwijt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 21:35

Hallo,
ik dacht zal maar eens een topic maken.
We zijn nu al 36 uur onze Johnny kwijt ( is een vrouwtje maar wisten we toen nog niet ) Clown .
We hebben haar al vanaf jongs af aan en ze is nog nooit echt naar buiten gegaan (als ze voor was dan schoot ze weer naar binnen als ze maar iets vreemd hoorde) Achter op het balkon komt ze elke dag.
Maar sinds 36 uur is ze dus weg, ze is niet gesterreliseerd en heeft op dit moment ook geen riempje om met koker die is net een weekje terug af gegaan (dom dom)
we hebben alles rond de flat al afgezocht en mensen gevraagd, maar tevergeefs.
ik heb zo'n idee dat ze krols moet zijn oid want anders zou ze nooit zomaar weg gaan! maar dit weet ik dus niet zeker, 1 weekje terug was ze nog flink krols maar na mijn weten is ze dat nu niet meer.
Onze andere kat misty is ook wel eens 2 dagen weg geweest, die is via de brandtrap naar benden gegaan en die vonden we 2 dagen later onder een auto bij de snackbar terug.
Heeft iemand dit wel eens vaker mee gemaakt? ik hoop maar dat ze terug komt want ik denk niet dat ze opgewassen is tegen alle gevaren buiten.
Iemand verder nog tips? als het langer duurt dan bellen we dinsdag eventueel het dieren asiel en hangen we briefjes op.

Groetjes nadine

Brammetje16

Re: kat kwijt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 02:03

Ik heb mijn kat weer gevonden Haha!

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 02:37

Gelukkig! Fijn dat ze weer terug is. Mijn katjes zijn ook eens met z'n tweetjes er een paar dagen tussenuit geknepen. Hebben ze 2 dagen bij andere mensen binnengezeten (die niet thuis waren, hadden hun raam open laten staan). Wat ze daar 2 dagen gedaan hebben, geen idee Nagelbijten / Gniffelen

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 05:40

fijn dat ze weer terug is!
waar heb je haar gevonden?

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 12:27

Ja, vervelend is dat die kleine katten Nagelbijten / Gniffelen
Mijn vriend die stapte uit de auto (hier voor bij de flat)en zag opeens in het donker een kat sluipen hij zag meteen dat ze het was, hij kon haar niet krijgen omdat ze doodsbang was. Toen is hij gaan zitten na een half uur en toe is ze naar het toe gekomen en klampte zich vast en heeft tot huis niet meer los gelaten zo schattig Lovers maar goed ze was dus toch in de buurt , maar als je zelf moet zoeken kun je ze niet vinden

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 13:22

misschien ontsnapt ze nooit meer Tong uitsteken

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 12:55

ik hoop het niet Tong uitsteken die heeft de schrik van haar leven gehad hahahah

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:07

Mijn kat (helaas overleden) is 3 keer weggelopen..
-Een keer kwam hij met een enorme wond op zijn rug terug en half zijn haar was weg.(we denken een enorm gevecht met een andere kater)
-Een keer hadden mensen hem zien lopen en dachten dat het een zwerfkat was Gestoord dus moesten we helemaal naar Ruinen rijden omdat zij hem meegenomen hadden in de auto naar huis (ja sommige mensen Hamer )
- En de laatste wag hij gewoon een paar dagen kwijt en is vanzelf weer terug gekomen

Dan hebben we nu nog een poes ( Zij en de kat waren broer en zus) die 1 keer 3 week lang zonder eten en drinken vastgezeten heeft in een schuur van mensen die op vakantie gingen.
Het was echt een mager en zielig hoopje ellende toen we haar terug kregen toen die mensen weer thuis waren en de schuur open deden.
Hoe ze het heeft uitgehouden mag joost weten.
Zij kwam broodmager, snipverkouden en trillend terug dus hadden wij haar in een deken gewikkeld op een stoel gezet met water en eten.. we waren bang dat ze het niet zou redden maar ze is nog steeds bij ons Knipoog

Gelukkig heb je jou poes alweer terug gevonden Ja

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:12

Onze poes wiske is ook weer terug van weggeweest.
Joost mag weten waar ze was..
Gelukkig is het met jullie poes net zo afgelopen als met die van ons Tong uitsteken Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:17

gauw stereliseren dan !

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 20:36

Ja dat denk ik ook maar Nagelbijten / Gniffelen arme poes @ hallow, sjonge! maar ergens was ik daar ook wel een beetje bang voor, onze andere kat Gucci zit wel eens bij de buurjongen binnen, en die was een paar dagen naar Belgie, ik dacht eerst van straks zit ze daar opgesloten maar gelukkig niet Haha! Maar wel vreemd, waar ze dan uit hangen joost mag het weten Tong uitsteken