Zoals sommigen hebben kunne lezen ga ik naar Amerika verhuizen. Mijn hond gaat uiteraard mee!
Ik heb al een praktisch gloed nieuwe Skykennel voor hem aangeschaft en ik ben enkele tips aan het doornemen van verschillende sites.
Een site gaf als tip dat je de riem aan de kennel vast kon maken, voor het geval dat iemand je hond eruit moest halen. En aan de riem natuurlijk penningen e.d
Nu klinkt dat leuk, maar ik wil eigenlijk helemaal niet dat ze mijn hond eruit halen!
Op de PETA site (lekker bang makend..) zeggen ze zelfs om evt een hangslot op de kennel te doen, zodat echt niemand je hond eruit kan halen.
Ik zit dus een beetje tussen. Hij gaat zowiezo kaal de kennel in, maar wat zal ik doen met de riem? (Zowiezo heb ik nog een bij mij in mijn handbaggage!!)
Tja wie heeft ervaring met met je hond vliegen? Hoe ging het met in checken? En toe je aankwam? Vond je je hond meteen?
Lekkere PETA, echt van die horror verhalen, over een kat wat doodgevroren is, en een hond wat bij aankomst losgebroken was en de vrouw doodleuk haar kapotte bebloede kennel terug kreeg, zonder hond.
Bij de vliegmaatschappij waarmee ik nu ga vliegen constateerde ze 4 overledende dieren....

Tja het kan inderdaad gebeuren, maar dit soort dingen moet ik dus ECHT niet lezen op dit moment! Een voordeel, ik heb, voor het geval dat, de adres gezocht voor het dichtbijzijnde DA. Had ik anders waarschijnlijk niet gedaan..
Iemand verhalen? Tips? Ervaringen?