Nationale Huisdierendagen in de Rai

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mischa

Nationale Huisdierendagen in de Rai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 09:42

Bij deze zou ik graag even willen melden dat er op 26-27 en 28 mei in de Rai in Amsterdam, de Nationale Huisdierendagen zullen plaatsvinden.
Er is voor iedere dierenliefhebber wel wat te vinden, er zijn verschillende shows (waarover ook met paarden), voorlichtingen over voeders, Martin Gaus zal ook aanwezig zijn, tentoonstellingen met verschillende dieren, een speciale ''aqua-afdeling'' voor de visliefhebbende mensen, er is zelfs een hondenrestaurant en nog veel meer.
Er zal in ieder geval genoeg te zien en te leren zijn!
Ik ga er zeker heen, maar voor degene die hier nog niet van op de hoogte waren, wilde ik dit graag nog even melden, een echte dierenliefhebber krijgt zekerweten spijt als hij er niet heen geweest zal zijn!

Iedereen die naar dit geweldige evenement zal gaan, wens ik heel veel plezier toe! Lachen

Moosje

Re: Nationale Huisdierendagen in de Rai

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:25

Wij gaan er met onze hond heen!

We doen mee aan de leukste hond van Nederland verkiezing!

Aislinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 00:08

Ik ga morgen. Heb er echt zin in!

xjox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:46

Ik ben net terug, écht leuk Ja Heb mijn hondjes niet meegenomen, is teveel stress voor ze. Het is dan ook echt de moeite waard om te gaan!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:21

ik ben gister geweest.
was echt de moeite waard.
die shetlander show vond ik erg leuk

Aislinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:39

Heb je gezien hoe zo'n kindje met pony en al onderuit gleed met de barrelrace? Blauw oog

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:16

ja dat had ik gezien ja
jij ook?
tis maar goed dat ze op zn kleine pony zat
ik snap ook niet dat ze er zaagsel neer leggen

Aislinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 12:28

Ja klopt, het was een beetje raar materiaal waar ze op liepen. Soort mengeling van zand en zaagsel?
Dat ene meisje met dat kleine vosje was trouwens wel heel schattig. Kon super goed wenden.

xjox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 12:58

Ik vond vooral al die verschillende hondjes leuk die mensen meenamen. Mischien dat ik de volgende keer toch mijn hondjes meeneem!

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 14:07

Vonden jullie het niet jammer dat er geen spullen verkocht werden? ze mochten geen winst draaien, alleen kleine spulletjes tot een eurotje of 2 ofzo, maar verder niet.
Dat vond ik wel jammer, maar ondanks dat toch evengoed met 2 zware tassen vol spullen thuisgekomen!
Ik vond het een onwijs geslaagd evenement, absoluut voor herhaling vatbaar!
Het hoogtepunt vond ik persoonlijk toch wel die enorme voliere net die leuke vogels erin! vond de mensen ook erg aardig Lachen
Als het volgend jaar weer is, ben ik er in ieder geval zeker weer bij!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 21:51

Wij zijn zaterdag en maandag geweest, met onze supergevaarlijke Dobermann. Tong uitsteken

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 21:56

Marieke_1 schreef:
Ja klopt, het was een beetje raar materiaal waar ze op liepen. Soort mengeling van zand en zaagsel?
Dat ene meisje met dat kleine vosje was trouwens wel heel schattig. Kon super goed wenden.

Een vriendin van mij heeft in de RAI gestaan met het praktijkcentrum Barneveld. Toen zij daar vrijdag aankwamen was er niks geregeld wat de bak betreft, alleen een afgezet stuk met rubberen grond. Naast dit stuk stonden zo'n 500 balen zaagsel. Die hebben ze de hele vrijdag met de hand open gesneden en uitgestrooid. Ze hebben de paarden daarna er op losgelaten en de een na de ander ging onderuit. Zaterdagnacht hebben ze nog met man en macht zo'n 500 kuub zand neergestort en gemengd met het zaagsel. De paarden gleden hierop minder uit. Het kan dus kloppen dat het materiaal waarop ze liepen een beetje vreemd was.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:07

MArl0esJuh schreef:
Marieke_1 schreef:

Een vriendin van mij heeft in de RAI gestaan met het praktijkcentrum Barneveld. Toen zij daar vrijdag aankwamen was er niks geregeld wat de bak betreft, alleen een afgezet stuk met rubberen grond. Naast dit stuk stonden zo'n 500 balen zaagsel. Die hebben ze de hele vrijdag met de hand open gesneden en uitgestrooid. Ze hebben de paarden daarna er op losgelaten en de een na de ander ging onderuit. Zaterdagnacht hebben ze nog met man en macht zo'n 500 kuub zand neergestort en gemengd met het zaagsel. De paarden gleden hierop minder uit. Het kan dus kloppen dat het materiaal waarop ze liepen een beetje vreemd was.

Er was wel meer slecht geregeld. Tong uitsteken

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:06

Ik stond daar ook op de beurs.
Met die bak was echt drama. Collega's van mij zijn tot diep in de nacht bezig geweest, terwijl afgesproken was met de rai dat er een showpiste door hun verzorgd zou worden. dat daar dan een goede paardenbodem in zou liggen leek ons vanzelfsprekend, gezien de ervaring die ze hebben met Jumping etc.
Maar ja...het woord showpiste wordt dan verkeerd geïntepreteerd.
Hulde overigens aan het bedrijf dat midden in de nacht zand heeft gebracht en een shovel.... Nu was het nog enigzins te doen!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 08:50

Marieke_1 schreef:

ja die was gaaf he.
dat shetje was ook erg mooi

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 09:17

Ik vond de entree € 12,50 veel te hoog en het parkeergeld € 13 daar nog bij...