nauja zeg dan neem je toch geen hond?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Milly_

nauja zeg dan neem je toch geen hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 22:06

Had vriendlief even naar de nachtwinkel gestuurt om sigaretten.
Komt hij uit de nachtwinkel, staat daar een jongen met een jonge rotweiler(of hoe schrijf je dat?).
Hond zit de hele tijd te trekken, in de aard van: hond leid baasje Knipoog
Vraagt die jongen aan mijn vriend of hij even zijn hond wil vasthouden, omdat hij de nachtwinkel in moest. Zegt hij erbij: pas op want hij trekt heel hard.
Vriend neemt dus de hond vast, die onmiddelijk begint te trekken.
Dus hij zegt op een hele harde toon(kan goed met honden omgaan): "ZIT", 2X eventjes stem moeten verheffen, en hond blijft mooi stilzitten.
Baasje komt terug en zegt: " amai, jij kan precies wel goed met hem omgaan, wil je hem hebben?" Koe Koe Koe "ik kan er geen weg mee, en heb spijt dat ik hem gekocht heb"

wat triest zeg, arm beest!
Erg stoer zo'n rottweiler, maar zo'n energieke hond neem je toch niet als je niet met honden kan omgaan omdat het 'stoer staat' ofzo Verward ?
Oja, heb er nog niet bijverteld dat we midden in de stad wonen, en volgens mij geen enkel huisje in de buurt een tuin heeft...

Dus uiteraard heeft mijn vriend het aanbod afgeslaan, een rottweiler op een appartementje Rolleyes
Vind het jammer dat mijn vriend zijn telefoonnummer niet heeft gevraagd, konden we anders misschien nog een baasje vinden. Nu de hond nog jong is en NOG niet helemaal verpest...

Anoniem

Re: nauja zeg dan neem je toch geen hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:10

Vreemd idd, dan moet je idd geen hond nemen!

Hoop dat het nog goedkomt met het hondje...

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:29

Nou ja zeg, wat een vreemde gast is dat dan!
IK had die hond wel willen hebben hoor! Haha!

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:31

Ik snap het gewoon weg niet dat mensen een hond nemen voor status of zo. Ik zou dol graag een hond willen, maar ik weet de verantwoordelijkheden en die kunnen wij nog niet dragen, met 2 fulltime banen en sporten. dus idd dan schaf je geen dier aan dat helemaal afhankelijk is van jou !!!

Eigenlijk zouden ze met dieren hetzelfde moeten doen als met adoptie kinderen !!! Eerst keuren !!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:41

hé jeetje,dat is ook dom zeg. Heb ook wel eens zo een verhaal gehoord, deze mensen hebben het hondje wel genomen.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 23:58

Ik zou de hond heel graag genomen hebben, maar is echt niet mogenlijk, woon op piepklein appartementje zonder tuin..
Was het mijn vriend niet geweest, maar ik, dan had ik hem meegenomen denk ik Bloos
Vrouwen zijn emotioneler hé Knipoog
Had dan een goed baasje gezocht Knipoog Vork
Maar ik denk dat mijn vriend gedacht had dat we nu al genoeg dingen aan ons hoofd hebben Knipoog
Anders had hij hem ook wel meegenomen Bloos
Had hij maar zijn telefoonnummer gevraagd hé Rolleyes
Had ik misschien op bokt een baasje gevonden voor deze lieve jonge hond...Nu hij nog niet verpest is Verdrietig

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:26

Milly_ schreef:
Ik zou de hond heel graag genomen hebben, maar is echt niet mogenlijk, woon op piepklein appartementje zonder tuin..
Was het mijn vriend niet geweest, maar ik, dan had ik hem meegenomen denk ik Bloos
Vrouwen zijn emotioneler hé Knipoog
Had dan een goed baasje gezocht Knipoog Vork
Maar ik denk dat mijn vriend gedacht had dat we nu al genoeg dingen aan ons hoofd hebben Knipoog
Anders had hij hem ook wel meegenomen Bloos
Had hij maar zijn telefoonnummer gevraagd hé Rolleyes
Had ik misschien op bokt een baasje gevonden voor deze lieve jonge hond...Nu hij nog niet verpest is Verdrietig

Wie weet kom je hem nog eens tegen!