Goede fokker/cattery siamees...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Goede fokker/cattery siamees...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 01:23

Aangezien mijn vriend en ik een katje willen aanschaffen en we beide erg gek zijn op de Siamees, ben ik mij alvast aan het oriënteren. Maar op internet vind je zóóó veel cattery's die siamezen aanbieden, en ik wil echt een goede, absoluut geen broodfokker. Een goede eerlijke fokker met gezonde en blije katten Clown En natuurlijk beseffen we dat er ook een mooi prijskaartje aan het uiteinde van het staartje bungelt Vork
We willen over enkele maanden een kitten aanschaffen, nu nog niet aangezien we ons huis nog een beetje aan het verbouwen zijn, dit lijkt me een te stressvolle situatie voor zo'n hummel Haha!

Dus ik hoop dat er op bokt siamezen liefhebbers zijn die tips hebben voor een goede cattery?
We zijn helemaal op de hoogte van het karakter van de siamees, juist het luidruchtige en opdringerige vinden wij zo aantrekkelijk Clown Ook hebben we beide al jaren katten gehad, dus ook dat zit wel goed Knipoog Bij ons is er sowieso altijd iemand thuis, en wanneer wij beide uitgestudeert zijn en gaan werken zijn we van plan een 'maatje' uit het assiel aan te schaffen Lachen

Keet

Re: Goede fokker/cattery siamees...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 10:42

kijk eens of je een fokverniging kan vinden. Die kunnen je wel helpen aan een goede fokker

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 10:51

Wij hebben ook een siamees! Deze week zelfs 3 doordat die fokker ermee stopt. Anders had ik je zeker die fokker aangeraden, maar ik vind het echt leuke katten! Goede keuze! Knipoog

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 11:19

Angelstears schreef:
kijk eens of je een fokverniging kan vinden. Die kunnen je wel helpen aan een goede fokker

Dat is idd een goed idee, ga meteen even zoeken.