Sinds september vorig jaar heb ik 2 poezen in huis van een half jaar en 1 jaar oud.
De jongste is altijd al wat drukker geweest en zo af en toe mauwde hij snachts weleens bij mijn slaapkamerdeur (heb helaas maar een 2 kamer woning). Opzich geen groot probleem, tot hij vorige maand voor het eerst krols werd, gek werd ik er van. Gelukkig niet van dat enorme kattegejank, het bleef aardig bescheiden, maar ieder geluidje word ik al wakker van...
Vorige week is ze gelukkig gestereliseerd maar het lijkt nu wel 10x erger! Ze houd me zowat de gehele nacht wakker, mauwen (heel de tijd dezelfde toon en achter elkaar), krabbelen aan m'n deur, om gek van te worden!
Zou dit nou komen van de operatie? Ze heeft verder namelijk totaal geen last van de wond, ze speelt, ze eet, ze drinkt en doet gewoon normaal. Het lijkt wel of ze gewoon niet zonder me kan.
Nou weet ik dat als je het aandacht geeft het alleen maar erger wordt, maar soms word ik er zo gek van dan geef ik een harde bonk op de deur, alleen helpt het niets

Ik hoop echt dat iemand tips heeft, de andere kat is zo heerlijk rustig, waarom zij niet?