Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Faniek schreef:Overal zijn klachten over, maar of de klachten altijd terecht zijn? Zo las je laatst dat ze testen enzo op dieren deden. Maar dat zit zo.. elke diervoederfabrikant werkt samen met onderzoekscentra. Dit is inderdaad aan de orde geweest, maar toen de Iams companie (waar eukanuba en iams kat en hond onder vallen) er achter kwamen hebben ze direct de samenwerking opgezegd.
Ook hebben ze in Amerika en Europa allebei een eigen productenlijn die los van elkaar staan en niks met elkaar te maken hebben.
Er word zo snel ergens een drama van gemaakt terwijl men het fijne er niet van weet en dan ook nooit contact heeft opgenomen met de mensen van het desbetreffende product zelf.
brenda21 schreef:Toch is het een feit dat ze die dier proeven gedaan hebben![]()
Voor mij is dat reden genoeg om dat voer niet te geven, ook al doen ze die testen niet meer.
Faniek schreef:Wij voeren ook eukanuba en is super voeding. Heb ook de vertengwoordiger wel is gesproken en er gaan snel veel roddels de wereld rond. Toch hoor ik nooit klachten en is het ook 1 van de hoofdmerken hier in de zaak. Als je hond het goed doet niet veranderen toch?
Faniek schreef:brenda21 schreef:Toch is het een feit dat ze die dier proeven gedaan hebben![]()
Voor mij is dat reden genoeg om dat voer niet te geven, ook al doen ze die testen niet meer.
Omdat ze iets niet wisten moeten ze direct veroordeeld worden? Hun doen er alles aan om hun voer te optimaliseren. Overigens is Amerika en Europa 2 aparte productlijnen. Dit was dus in Amerika.
aliluck schreef:oke dus wij blijven gewoon eukanuba voeren totdat ze volwassen is ik denk dat we dan een ander goed voer nemen wat goedkoper is want het is wel prijzig
brenda21 schreef:Wat wisten ze niet? Dat ze geen dier proeven deden?![]()
En ook al was het in Amerika, dan zou ik het voer nog niet kopen.
Citaat:Of dat ze in amerika aldi voeding waren, gestopt zijn nieuw en shique omhulsel en als dure voeding beginnen te verkopen. Wa hun grotendeels gelukt is behalve dat er veel speciaalzaken geen eukanuba meer willen verkopen omdat grotendeels van de honden het er super slecht op doen.
Faniek schreef:brenda21 schreef:Wat wisten ze niet? Dat ze geen dier proeven deden?![]()
En ook al was het in Amerika, dan zou ik het voer nog niet kopen.
Zoals ik al zei, in Amerika kwamen ze erachter en hebben ze de samenwerking opgezegt!
En jullie praten eukanuba nu helemaal zwart, zonder zelf is eukanuba te ondervragen. Eerst dat doen, dan dan uitspraken doen. Telefoonummer kan ik zo geven.Citaat:Of dat ze in amerika aldi voeding waren, gestopt zijn nieuw en shique omhulsel en als dure voeding beginnen te verkopen. Wa hun grotendeels gelukt is behalve dat er veel speciaalzaken geen eukanuba meer willen verkopen omdat grotendeels van de honden het er super slecht op doen.
Waar haal je dat vandaan? Is weer zo'n roddel, want eukanuba is een topmerk met een zeer goeie voedingslijn.
Jammer dat mensen zoiets zo zwart kunnen praten zonder gegronde bewijzen.
Maar zullen we maar ontopic blijven, als iemand nog wel vragen daar over heeft mijn pb inbox staat open.
naadje24 schreef:goede verse brok,kort houdbaar en daardoor altijd vers
groot assortiment ook voor gevoelige huid en allergie en na castratie of dracht
iets goedkoper als eukenuba