Hij was nog maar paar uur oud , en liep samen met nog 2 andere witte bolletjes in het hok.
Ik had al snel door dat jullie 3 niet normaal waren , jullie moeder keek niet naar jullie om.
toen ik een uurtje later weer bij jullie kwam waren er al 2 witten bolletjes dood...
En heb ik jou meegenomen mijn kleine Stuart Littel

hier samen met mijn andere cavia Mandy
daar brak een tijd aan van om de 2 uur flessen

het werd echt een mamas kindje en wou het liefst de helle dag bij je zijn , hij was een echte knuffel.
Het is het eerste jaar echt heel goed gegaan met Stuart , maar naar een tijdje begon hij te kwijlen.
wij naar de DA geweest en die kon eerst niks vinden... ik moest maar afwachten

Stuart leefde weer hellemaal op , en was weer een mooie witte cavia !
Samen met zijn vriend Banjer
en lekker slapen bij zijn andere vriend Gizmo
Jammer genoeg heeft dat maar een half jaartje mogen duren en Stuart begon weer te kwijlen...
Weer naar de DA en we hebben besloten om hem voor de laatste x te laten opereren.
op 1 mei 2007 is hij voor de 2de x geopereerd
Het was erg spannend wantja een narcose voor een cavia is erg zwaar.
Maar ook uit deze narcose is hij goed uitgekomen

De volgende dag kwijlde hij nog steeds heel erg ... meteen de DA weer gebelt en we moesten het ff aanzien. Naar paar dagen begon hij moeilijk te eten. brokjes kon hij niet meer eten alleen nog maar baby voeding... en paar dagen later ging het eten van babyvoeding ook al niet meer goed.
We hebben de knoop doorgehakt en besloten om ons lieve mannetje te laten inslapen...
het kon niet anders meer , hij was echt op...

16 mei 2007 heeft stuart een spuitje gehad ... om 9.55 was hij overleden

Rust zacht lieve jongen