Goed, sinds kort loopt er hier thuis een kat rond. Een hele zwarte met een witte stip op de buik. (Dat even terzijde

We gaven (en geven nog steeds) haar eten omdat ze erg mager was. Later kreeg ze toch wat meer een buikje, maar dat buikje bleef groeien en groeien en groeien...tot we eindelijk door hadden ze wel zwanger kon zijn!
Ze doet eigenlijk haar ronde hier in de straat en gaat zo bij de buren langs voor wat eten enz. Ze is zo een lieve en aanhankelijke kat, maar ze is van niemand...Plots was ze hier.
Gisteren & eergisteren was ze niet komen opdagen..Vandaag stond ze weer voor het raam, zonder een dikke buik! (Haar buik was echt gigantisch ervoren!)
Nu zijn er 2 dingen:
1) ofwel heeft ze veel buikspieroefeningen gedaan en heeft ze haar buik eraf getraind

2) ze heeft jongen kittens gekregen...
ik denk dat ik voor optie 2 ga gaan...Maar...wij weten niet waar de jonge katjes kunnen zijn

Wat kunnen we doen? Morgen ga ik eens naar de andere buren vragen of zij toevallig iets gezien hebben...Want in de namiddag heeft ze hier uren lang rondgelopen in de tuin, maar dan denk ik: 'En uw jonge kindjes dan? Waar zijn ze? Laat je ze alleen?'
Ik heb zo goed als geen verstand van katten, maar we waren wel zeker dat ze zwanger was...
Iemand tips?