onze kattin heeft een week en een paar daagjes een nestje kittens gekregen . Ik heb al contact met kopers , maar nu zou ik zelf evt ook nog een kitten willen houden . Bij ons vorige nestje , ook een andere moederkat , zei iemand dat als je de kitten hield de moederkat weg ging gaan...Dit is ook gebeurd . Nu vraag ik me af , is dit toeval ? Of is het werkelijk zo dat als je een kitten houdt de moederkat weg gaat ? (het gaat hier dus om katten die buiten mogen)
wat een onzin, er zijn wel meer mensen die een of meerdere kittens houden, alleen met een kater zou ik oppassen omdat die mamma straks misschien las liefje gaat zien, een poes lijkt me echt geen probleem hoor
Dat is idd onzin... Waarschijnlijk eerder toeval geweest. Ik zie regelmatig bij mensen een kitten nog bij de moeder lopen (op volwassen leeftijd dan). Toen wij nog in Swalmen woonde hadden we een zwangere aanloopkat, beest is bevallen, kittens hebben er altijd bijgelopen en zelf weer kittens gekregen, etc etc etc. Daar liepen op een bepaald moment 3 a 4 generaties rond Nu hebben de buren van 2 deuren verder ook alle kittens nog steeds met de moeder rondlopen, geen enkel probleem.