Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Marije schreef:Hij heeft geen vlooien krijgt altijd druppels in de nek.Hij is niet zo makkelijk om mee te nemen naar de Da.Heeft hij geen vlooien? Onze kat heeft een allergie voor vlooienpoepen als hij dus vlo heeft krijgt hij ook wondjes achter op zijn rug, omdat hij van de jeuk de boel openkrabt.
M_C_Design schreef:Dat ga ik inderdaad maar even vragen goed idee dank je .de DA kan toch ook bij je langs komen?
Wuis schreef:Hij heeft geen jeuk.Kale plek op de rug bij de staart, veel jeuk, evt. korstjes, duidt vaak op vlooienallergie.
Ik zal er iig even mee naar de DA gaan.
PrinCessRomy schreef:Je hoeft niet langs de da te gaan, kost je weer een handje voor geld terwijl t schurft of iets in die richting is, koop even sterilon (tube) en smeer dat 1x daags op de plek met een stukje papier.
PrinCessRomy schreef:Je hoeft niet langs de da te gaan, kost je weer een handje voor geld terwijl t schurft of iets in die richting is, koop even sterilon (tube) en smeer dat 1x daags op de plek met een stukje papier.
Blingh schreef:het monstertje is niet zo makkelijk te vervoeren ,dus ik laat hem ff komen.Waarom de dierenarts laten komen? Of gaan jullie ernaartoe?
Wuis schreef:Inderdaad.
@TS: Heb je de DA al laten komen?
PrinCessRomy schreef:succes en beterschapjes met je katzit ie er trouwens ook aan ofniet? (likken?)