Ik moet mijn verhaal echt kwijt..
Ik kwam gisterenmorgen uit bed en normaal word ze dan helemaal gek; allemaal blaffen en tegen me aan springen,, en gistere keek ze alleen maar op en kwispelde.. dus ik had zoiets van : Huh ?

Ik eten met ons mam en toen ging ik langs kwinie zitten en toen gaf ze een soort van gil,, net alsof ze super veel pijn had. Dus ik kijken of ik op haar was gaan zitten: nee zat nog veel ruimte tussen. Nou ik naar school.
Toen kwam ik thuis en had ons mam niet echt goed nieuws. Ze had de hele dag lopen ‘’krijsen’’. Al aaide ze haar alleen maar,, ook liep ze gistere alsof ze dronken was en ze was enkele keren omgevallen. Ik wilde naar de DA gaan, en ons mam zei we wachten het nog af.
Altijd als er iemand binnen komt blaft ze super hard maar gistere kon ze het niet,, elke keer als ze het probeerde had ze weer pijn want dan joenkerde ze weer.
Dus wij afwachten en mama ging boodschappen doen,, kwam ze toevallig onze oude DA tegen. Dus zij uitgelegd.. En de DA dacht een hersenbloeding. Er kan niets tegen gedaan worden alleen maar afwachten en het beste hopen. De kans dat ze zo blijft is er ook nog..
Ze moet nog 9 worden terwijl de meeste maltezer leeuwtjes toch gemiddeld zon 16 jaar worden. Ik hoop dat het beter wordt anders denk ik dat mama haar niet lang zal laten lopen.. Zit nu helemaal te shaken op school,, terwijl ik dadelijk herkansing heb

Dit was mijn verhaal.. als je denken dat het iets anders is, of is geweest dan hoor ik het graag!
ik hoop dat het zo duidelijk is..
Symptomen op een rijtje:
- Pijn met blaffen
- Sloom
- loopt alsof ze dronken is
- laat een pootje een beetje hangen
- amper evenwicht (valt wel eens om)
- als je haar wil aanraken kan ze al van te voren beginnen met joenkeren
Wel eet en drinkt ze goed!
x Hilde