Twee dagen geleden pup geboren: gereserveerd!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

swiffer

Twee dagen geleden pup geboren: gereserveerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 15:23

Hoi

Vrij onverwachts heb ik gisteren een maltezerteefje gereserveerd. Ze is 8 mei geboren uit een kampioensteefje en dezelfde vader als mijn reutje. Ik ben helemaal kapot van die teef en die reu en ik wilde eigenlijk geen halfzus van mijn reu, maar eerst een teefje uit een andere kennel, maar toen hoorde ik dat er nog een teefje 'vrij' was. En het is niet zeker of die teef nog eens een nest gaat krijgen en met welke reu. Toen heb ik overlegd met mijn vriend, ik dacht, ik kan het vragen, maar ik mag het toch nooit.. En.. YES! Hij vond het wel wat. Over 8 weken loopt hier dus een mooie kleine meid rond! nog eens 8 weken erna misschien nog een! (Van de andere kennel dus) Ik ga het wel druk krijgen met twee pupsels, maar aangezien ik niet werk, moet dat lukken. Go jij! Go jij!

Ze gaat "Baia Perla my Little White Lovers" heten. Roepnaam Baia. Haha!

pubelia

Re: Twee dagen geleden pup geboren: gereserveerd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:06

He dat is erg leuk! heb je van je nieuwe teef een foto, ben nu wel erg nieuwsgierig geworden!

swiffer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 16:13

Nee, nog niet. Als ik een foto heb, zal ik vragen of ik hem mag plaatsen. Maar ze is pas 2 dagen. Het is nu zo'n prachtig wit/rose molletje, hihi. Maar wel mooi op gewicht heb ik begrepen. Beide teefjes uit het nest. De andere mevrouw die graag een teefje wilde heeft eerste keus. Maar de fokster weet dat ik 'plannen' heb met haar, dus ze zal wel een beetje 'helpen'. Maar als die mevrouw perse 1 bepaald teefje wil, dan heb ik 'pech', mocht ik haar ook willen. Maar het komt vast goed. De ouders zijn prachtig, en mijn reutje van dezelfde vader heeft ook een prachtig, expressievol hoofdje. (En een goede bouw, hij moet alleen nog wat uitontwikkelen)

Sannii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:59

Leuk voor je !
2 puppies zal inderdaad wel druk worden ja !

swiffer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 13:59

Ik mag morgen even op kraamvisite, was echt een verassing!! Ik heb al foto's gekregen.
Maak bij BB-ITP ff een nieuw topic aan.

swiffer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 14:17

Oops, dat mag helemaal niet, een dubbel onderwerp, of wel? Bloos Ik TeM mezelf wel even..

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 14:46