Mijn Aussie Face in de race bij de leukste hond verkiezing.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Monnik

Mijn Aussie Face in de race bij de leukste hond verkiezing.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 20:27

Op 18 maart 2005 werd mijn Australian Shepherd reu Face geboren bij zijn fokker in Den Helder. Op 13 mei 2005 heeft hij de reis van Den Helder naar Hilversum gemaakt.
Door Face ben ik helemaal verslaafd geraakt aan het ras Australian Shepherd *LOL*. Op 17 april 2006 is mijn 2de Aussie reu Jay geboren en hij heeft de reis naar Hilversum op 10 juni 2006 gemaakt. In de toekomst komt er beslist nog een Aussie bij.

In een dolle bui heb ik Face opgegeven voor de leukste hond verkiezing http://www.deleukstehond.nl. Inmiddels is hij door de 1ste voorrondes heen en bij de laatste 150 geplaatst. Tja nu ben ik ineens zo fanatiek geworden Bloos! dat ik het toch wel heel erg leuk zou vinden als Face de finale ronde tijdens de Nationale huisdierenbeurs met pinksteren in Amsterdam zou halen.
Hiervoor vraag ik jullie hulp! Ik begrijp dat je niet zo maar op een hond gaat stemmen, maar dat je hem wel eerst een beetje wilt leren kennen. Ik stel hem dus graag aan jullie voor.

Mijn Aussie reu Face (Double Trouble du Jardin de la Vigne)

Face is hier het puppie op de voorgrond.
Afbeelding

Samen met zijn zusje Flame
Afbeelding

Ren-puppie
Afbeelding

Een echte puber
Afbeelding

Inmiddels een volwassen Aussie
Afbeelding

Stoeiend met Jay
Afbeelding

Springen kan en doet hij graag
Afbeelding

Lekker bekkie
Afbeelding

Face is gek op dogfrisbee en in die hoedanigheid is hij als reclamehond gebruikt. Hij staat in een advertentie in de Hart voor Dieren van de maand mei.
Afbeelding

Hier kun je een spelletje dogfrisbee met Face spelen en als je dat eenmaal met hem gespeeld hebt, weet je meteen waarom hij de titel de leukste hond gewoon verdient Knipoog

Willen jullie mij helpen om Face een finale plek te laten behalen? Dan kun je hier kijken hoe je op hem kunt stemmen.

Namens Face en mijzelf alvast hartstikke bedankt voor je stem(men) OK dan!!!

Sylvia

Re: Mijn Aussie Face in de race bij de leukste hond verkiezing.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 10:38