Goedemiddag allemaal,
Ik ben hondentrimster in mijn eigen salon in Arnhem en vind het leuk om verhalen te horen van collega trimmers over hun ergernissen aan de baasjes van hun klanten, ook leuke verhalen kun je hier kwijt!
Ik heb zelf gelukkig nog maar weinig nare dingen meegemaakt (2) in mijn loopbaan van 6 jaar; één keer een man met een Gordon Setter die, naar mijn idee, al een paar jaar geen trimsalon had gezien. De hond was al 13 jaar, wat heel oud is voor zo'n hond, en had moeite met staan. Nu kun je zo'n hond het beste doen wanneer die staat omdat dan de haren gelijk goed vallen. Ben er uiteindelijk 3 uur mee bezig geweest en heb de man gebeld dat hij hem op mocht halen. Eerst vond hij hem er mooi uitzien en had netjes betaald. De volgende dag belde hij mij op dat hij niet meer over straat durfde omdat hij er niet uit zag, én.. hij beschuldigde mij ook nog van dierenmishandeling omdat de hond zo stijf liep die dag. Uiteindelijk wilde hij er werk van maken en ik zou er nog wel van horen.
De dag erop heb ik gelijk het ABHB gebeld en hen uitleg gegeven, ik heb de man het nummer gegeven van het ABHB en zij hebben het helemaal afgehandeld voor mij.
Ik had al twee jaar niets meer van hem gehoord, tot 2 weken terug, kwam hij, onder een andere naam een nieuwe hond brengen, een Berner Sennen van een half jaar. Super tevreden ging hij de deur uit en hij heeft over het vorige verhaal nooit meer wat gezegd.
Nu jullie....
Groetjes Jos