Jolandaa_ schreef:ik snap het wel. wij hebben ook 3 poezen buiten lopen. de poezen zijn van mijn oma. ze zijn best tam, maar ze mogen niet binnen komen. ze zijn NIET gesteriliseerd. waarom niet? het is gewoon belachelijk duur. zowiezo als er hier kleine kittens geboren worden hebben we 3 prima katten moeders die op elkaars baby's passen zodat de andere kunnen gaan jagen.
alleen papa kat is gelukkig weg. dat was een gemene rotkat. die was niet van ons maar hier uit de buurt. die viel mensen aan, andere katten lastig en at al het eten op. zodoende is ie in een van de vallen getrapt en nu heeft ie leren zwemmen. helaas zonder goede afloop. Dit was overigs een aangelopen kat, hij was van niemand uit de straat. hij heeft 6 konijnen aangevallen en opgegeten. ( tamme konijnen) en nu was het genoeg.
bij ons zijn de katten echt buitenkatten. ze worden niet ontwormt geeent of wat dan ook. dat gebeurd ook niet.
ze leven hier vrij op de boerderij. hebbben een grote hooizolder om te spelen enzo. krijgen 1x per dag brokjes, 1x melk met brood en 's avonds de restjes eten. thats it. als ze meer willen hebben gaan ze maar jagen. maar de katten zijn niet gesterriliseerd omdat het gewoon te duur is. en we het daar de moeite niet waard voor vinden. dan maar meer katten. des te minder muizen.
dan moet je geen katten nemen, zo een uitspraken zijn gewoon belachelijk. Kan me echt kwaad in maken
waarom denk je dat de huismus aan het uitsterven is, teveel aan katten. En daar ga jij lekker in voort toch leuk katten op het straat hebben he.