doordat de chip nog op naam van het asiel stond was mijn zus niet direct te achterhalen(pas vanochtend). ze werd gebelt en is in de auto gesprongen en naar de dierenarts gebracht. hier werd verteld dat haar bekken aan 1 kant gebroken waren en het bij het begin van de staart staan de wervels een stuk uitelkaar. volgens de arts is ze verlamt. maar 1 poot gebruikt ze nog wel. ze staat niet op.
ik zelf denk dat het ook komt door het dode gewicht van haar staart(die kan ze niet gebruiken) naar mijn idee zou het al schelen om de staart te amputeren. dat was nog niet nodig volgens de arts. de ene arts zei dat ze haar nog tot morgen zouden geven, was het dan niet beter dan zou de poes ingeslapen moeten worden. de andere arts zegt dat er wel een week overheen kan gaan tot er verandering komt.
nou is mijn moeder aan het googlen geweest op deze dierenkliniek en heeft een artikel gevonden uit de telegraaf waar mijn haren van overeind gingen staan. ik ga het artikel hier niet plaatsen, maar is wel op te vragen via pm.
omdat ik nogal geschrokken ben van het artikel begin ik toch aan hun verstand te twijfelen.
wat zouden jullie doen?kat daar weg halen en naar andere kliniek brengen?of second opinie vragen?
ook zou ik mijn hondje bij hun laten castreren omdat zij 25 euries goedkoper zijn dan mijn eigen dierenarts. maar ik begin heel erg te twijfelen. wat moet ik nou?????
poes moet het echt halen, anders word mijn zus gek. poesje is nog maar 2,5

ik weet het niet meer hoor!!!help