Jeeej! Een nieuwe poes!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Riss

Jeeej! Een nieuwe poes!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 17:52

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej wij krijgen vanavond een witte halfpers!!

Vorig jaar 1 augustus is onze lieve Tippie half pers overleden Verdrietig Ze is 18 jaar geworden, en we hadden haar al vanaf het begin, dat betekent dat ik haar mn hele leven al kende, en dat ze dus nog ouder was dan mij Verdrietig
We hebben hier ook heel veel verdriet omgehad.

Nu wilden we toch wel graag weer een nieuwe poes, niet om tippie te vervangen, want dat kan niet, maar nu hebben we het dus voor elkaar! Vanavond gaan we kijken en hem waarschijnlijk ook mee naar huis nemen Haha!

Zijn naam is Levi, en het is dus een Witte Halfpers, hij is gecastreerd en zindelijk en blabla, en hij is bijna 3 jaar Lachen
Vanavond rond 8 uur gaan we daar naar toe, en als we hem meenemen, maak ik wel even foto's

Maar ik ben zooooooooooooooooo blij Lachen !!

esther_sonja

Re: Jeeej! Een nieuwe poes!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:54

Wat leuk! Haha!
Gefeliciteerd!
Natuurlijk wachten wij op foto's Haha!

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 17:59

dankjewel Haha! Ik kan haast niet wachten.
De poes staat ook op marktplaats, maar het lukt me niet echt om die site te krijgen wnat dan staat er steeds www.marktplaats.nl/ zonder een toevoeging van site er bij Tong uitsteken

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 18:16

Aaaaaaaah ik hoor ook net van mijn moeder, dat als Levi hier gewend is, dat we dan een kitten er nog bij krijgen Haha! JEEEEEEEEEEESSSS Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 19:50

Leuk dta je een nieuwe kat krijgt. Ik zou alleen nóóit een kat van marktplaats nemen.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 23:30

Nee mijn moeder wou het eerst ook niet. Maar we zouden hem pas kopen als we hem hadden gezien.

En nu is hij er dusss ! En hij is suuuuuuuuuuuuuper lief Haha! Echt een schatje!
In de auto was het heel zielig, want hij zat in zo'n reismandje, en hij zat maar aan dat mandje te krabben en te miauwen. Maar toen we er waren ging die even rondlopen, en als je riep Leeeeevi komt ie er aan, en hij ligt hier ook al lekker bij ons op schoot en voor de vensterbank.
We houden hem eerst een weekje binnen, en daarna gaat ie onder begeleiding naar buiten, en dan kijken we hoe dat gaat.
Morgen foto's Haha! !!

xxJacqyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 10:06

Wuis schreef:
Leuk dta je een nieuwe kat krijgt. Ik zou alleen nóóit een kat van marktplaats nemen.

Waarom niet? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 10:11

xxJacqyxx schreef:
Wuis schreef:

Waarom niet? Verward

Broodfok, handelaren, enz. En vaak is er wat mis met die dieren, helemaal met perzen, die zijn heel vaak doorgefokt en nog vaker onzindelijk.

Ik zou gewoon naar het asiel gaan.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 15:42

Wuis schreef:

Daar zitten de katten dus die ze op marktplaats niet kwijt kunnen Haha!

Maar idd bij een asiel in je buurt zijn genoeg poezen en katers die op een nieuw baasje wachten. Knipoog

xxJacqyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 15:53

Jullie hebben daar wel gelijk in, maar ik denk dat niet met alle katten iets mankeert.............

Ik zou trouwens ook eerder naar een asiel gaan dan dat ik een kat van Marktplaats afhaal! Ondanks dat je in het asiel ervoor moet betalen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:31

slimmerik schreef:
Wuis schreef:

Daar zitten de katten dus die ze op marktplaats niet kwijt kunnen Haha!

Maar idd bij een asiel in je buurt zijn genoeg poezen en katers die op een nieuw baasje wachten. Knipoog

Dat is niet waar. Lachen

Want de meeste van die mensen willen echt niet betalen om hun katten in een asiel af te leveren. Knipoog Dan dumpen ze ze wel ergens hoor.

En bovendien als je ze uit het asiel haalt steun je die mensen er tenminste niet meer mee. Knipoog

Overigens vind ik half-perzen wel veel mooier dan echte perzen. Ja Aangezien die zo'n vreselijk platgedrukt gezicht hebben. Tong uitsteken

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:34

Riss hoe doet Levi het? Ik wil foto's zien Haha! Haha! Haha!

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 21:30

Wuis schreef:
Overigens vind ik half-perzen wel veel mooier dan echte perzen. Ja Aangezien die zo'n vreselijk platgedrukt gezicht hebben. Tong uitsteken

Dat heb ik gisteren nog gezegd.
Het gaat heeel goed met Levi Lachen ! Hij had vanochtend bijna in de openhaard gepoept Clown Maar hij weet nu waar de kattenbak staat Tong uitsteken
Hij reageert heel goed op zn naam als je LEVI roept Tong uitsteken
Ik zal eerst wel even de foto van marktplaats hier opzetten, aangezien de foto's van Levi niet op deze computer staan, en Levi is nu van ons, dus dan mag ik hem wel van marktplaats afhalen Haha!

Edit: nog even wachten, hij is al van marktplaats, en ik dacht dat ik die marktplaats foto hier op was, maar dat is dus ook beneden.
Ik ga nu beneden op de computer de foto's naar boven sturen

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 21:44

Afbeelding

Dit is hem dan! LEVI Haha!
Alleen een beetje een wazige foto. Morgen plaats ik een duidelijkere, want deze was namelijk zonder flits gemaakt Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 08:20

Hij lijkt helemaal niet op een pers! Eerder op een kruising Noorse Boskat o.i.d. Weet je zeker dat er pers in zit? Want bij halve perzen zie je ook enigszins nog wel een beetje een platter neusje. Dit is gewoon een normaal hoofdje.

Hij is mooier dan ik verwachtte. Ja

Maarja ik houd dan ook niet van Perzen. Haha!

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 16:52

haha als je die andere foto ziet, weet je wel zeker dat het een pers is Tong uitsteken en die plaats ik nu wel ff Tong uitsteken

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 16:54

Afbeelding
Met deze foto stond ie ook op marktplaats Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 17:01

Hij is écht mooi !! Haha! Kan me voorstellen als je zo'n foto ziet dat je verkocht bent Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 17:13

Die tweede foto, daar kun je het idd wel op zien!

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 17:14

Dankjewel Haha!
ja, ik kan nu de foto's die wij hebben gemaakt niet vinden, maar hij heeft me toch een grote staart joh Tong uitsteken En hij is echt heeeeel erg lief Lachen

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 17:15

en Wuis, niet bij alle halve persen zit een klein beetje zo'n neusje. Wij hadden eerst ook een halve pers, en die had ook niet zo'n neusje, die had net zo'n hoofd als een normale huiskat. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 17:19

Riss schreef:
en Wuis, niet bij alle halve persen zit een klein beetje zo'n neusje. Wij hadden eerst ook een halve pers, en die had ook niet zo'n neusje, die had net zo'n hoofd als een normale huiskat. Tong uitsteken

Toch zie je het meestal wel bij halve perzen, lang niet zo erg als bij een echte pers, maar je ziet er wel zon perzenhoofd in (zoals hier ook bij de tweede foto). Ja