Tijdje geleden besloten mijn vriend en ik 2 katten uit het asiel te halen, aangezien we zometeen net gaan samenwonen en het geld voor 2 raskatten konden we mooi steken in een nieuw bed of een wasmachine etc.
Ik heb me gelijk erna opgegeven als vrijwilligster in het asiel. Ondanks dat de katten pas in de herfst komen kan ik mij zo mooi bezighouden met de planning, en ik leer de katten al van te voren kennen.
Nu zijn we net terug van de felikatten show in Alkmaar, waarna mijn vriend riep, asielkat?? Nee ik wil een maine coon!! *die is helemaal verliefd nu hihi*
Maar aangezien ik net gewend was aan het idee van een asielkat en ik daar ook volledig achterstond, goede daad immers

Deze herfst gaan we kijken naar 2 katten uit het asiel, en tussen de zomer/winter van 2008 komt er een mc kitten voor mijn vriend.
Kan dit zo? Is dat verstandig?
En ik wil alvast wat fokkers gaan mailen voor wat hun planning zijn en of we daar eventueel terecht kunnen voor een katertje volgend jaar.
We gaan hoogst waarschijnlijk in mijn vriends 3 kamerflat wonen, een grote dat wel maar telt maar 3 kamers. Is dit niet te klein voor 2 htk's en een maine coon kitten? Want dan moeten we daar op vooruitdenken en in de herfst naar een eensgezinswoning gaan zoeken..