Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar denk toch dat je bij de insecte bestrijding moet wezen. bij ons in de gemeente hebben ze daar wel telefoon nummer van dus misschien kan je die toch bellen en staat er niks op de site ervan
Dan heb je pas een probleem..

Wat ik wel vreemd vind is dat je vader er zo makkelijk over doet? Ook bijen kunnen gemeen bijten 

solarpleure schreef:@ Lavandula, ons pap is zo iemand die er niks om geeft, net als muggen enzo. Hij heeft ze niet bij z'n bed liggen dus hebben wij er ook geen last van. Beetje bot komt het nu over, maar zo bedoel ik het niet. Mijn pa is een beetje te druk met allerlei andere dingen aan z'n hoofd die een stuk belangrijker zijn dan een "stel" bijen. En aangezien hij tegen de avond terug komt heb ik alle bijen al opgezogen. Maar dat doe ik nu niet meer, dan kan hij mijn "vangst" zien.
Informatie vragen kost je niets, maar dan weet je wel wat je er eventueel aan zou kunnen doen
Heb er helaas ervaring mee 

op de overloop! hij heeft ze wel weggehaald, met toestemming dacht ik! zou ook wel moeten want 1 steek is niet erg maja als die beesten boos zijn en 50 bijen achter je aan is het niet best
.. !