kreeg mijn hond zomaar de schuld

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PienZ

kreeg mijn hond zomaar de schuld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 22:27

Vandaag was ik met mn honden buiten aan het spelen. Dodge hebben we al bijna weer 3 jaar en Sheba heb ik zondag opgehaald en is mijn nieuwe hond. Kort uitgelegd wij wonen vrijstaand en achter hebben we nog een huis wat verhuurt word die mensen hebben ook 3 honden.
Sheba zit eigenlijk vast als we weggaan want ze gaat namelijk dwars door het hek heen de weg op en ik ben als de dood dat ze doodgereden word.
Nu was ik dus vandaag met Dodge en Sheba aan het spelen tot er een man stopte voor ons erf hij wilde mij even spreken. Hij wees meteen naar Sheba en zei jaa deze hond heeft mij gebeten en aangezien ze dus zondagmiddag al ontsnapt was schrok ik best wel dus ik vroeg wanneer het gebeurt was en of het ernstig is hij begon meteen dat ie aangifte gedaan had en dat mn hond waarschijnlijk wel in beslag genomen zou worden.
Wat bleek dus hij was in maart gegrepen door een grote hond. Dus ik zei heel duidelijk meneer ik heb deze hond pas sinds zondag toen wees hij dus naar Dodge en dan zou die het wel gedaan hebben van Dodge weet ik 1000% zeker dat hij het dus niet geweest is ten eerste Dodge gaat nooit buiten het hek ten tweede is Dodge als de dood voor vreemde en rent er voor weg.
Ik dus verder vragen bleek dus dat de hond van de huurder regelmatig op de weg zwerft en deze meneer dus achterna gerent is en best flink gebeten had.
Ik de huurder maar gehaald en die man dreigde dus met van alles en nog wat.
De huurder tilt er dus niet zo zwaar aan maar wij zitten dus nu wel met de stempel dat daar die "vreselijk gevaarlijke" honden wonen waarmee dus ook mijn honden bedoelt worden die dus eigenlijk geen vlieg kwaad doen. Me vader ging morgen het bureau maar even bellen hoe dit opgelost kan worden aangezien de huurder er niet zo veel mee doet want me vader heeft weinig zin in gezeur. Gestoord GestoordEn in maart gebeurt gaat ie nu pas stoppen bij ons en er wat van zeggen pffff had dan meteen gekomen. Ze smoes was dat ie niet het erf op dorst en maar gewacht heeft tot hij iemand zag.

Kims

Re: kreeg mijn hond zomaar de schuld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 23:46

Dat is wel balen zoiets inderdaad. Wat zei de politie ervan?

Ook wel raar dat die man zo laat ermee komt!

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 23:49

raar hoor til er niet te zwaar aan je weet wel beter.desnoods laat je de kinderen uit de buurt ermee knuffelen ziet iedereen gelijk hoe lief ze zijn.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:34

Wat een achterlijke vent zeg! Hij weet zelf niet eens welke hond het geweest is en dan nog zo laat reageren.
Zal me als ik jou was er niet teveel van aantrekken, wel even naar het bureau bellen (of langsgaan) en het verhaal uitleggen, dan zijn ze in ieder geval op de hoogte.

sosy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:57

hmmm raar verhaal eigelijk

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 15:35

Man van de politie is donderdag ook langsgeweest en de huurder had een rekening van 39 euro gehad voor de broek die de hond had stukgemaakt

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 07:54

Raar had hij dan nog geen aangifte gedaan in maart of zo? Zou je toch denken dat de politie dan ook eerder op je stoep staat...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 08:01

Heeft de huurder of jij een rechtsbijstandsverzekering? Zo ja, dan zou ik die even bellen of dit allemaal zomaar kan en mag.

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 08:12

Nou, er niet zo zwaar aan tillen ? Dat weet ik toch nog niet zo net.
natuurlijk valt jouw honden niets te verwijten, maar die van jouw huurder wel. Als die op jouw terrein zit, en er zo laks mee omgaat zou ik toch maar heel goed uitzoeken of dit straks niet gaat vallen onder jouw verantwoording.
Nu heeft die hond de broek van een man gegrepen, straks is het een gezicht van een kind, of misschien wel het gezicht van jouw kind ?
Kijk er aub mee uit.

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 13:54

De politie had hij al eerder ingelicht politie bleek de huurder ook al aangesproken te hebben maar ze doet er niets mee blijkt wel want gister liep meneer weer op de dijk los. Mijn ene hond is ook een wegloper vandaar dat ze ook vast zit juist om ongelukken te voorkomen