Sheba zit eigenlijk vast als we weggaan want ze gaat namelijk dwars door het hek heen de weg op en ik ben als de dood dat ze doodgereden word.
Nu was ik dus vandaag met Dodge en Sheba aan het spelen tot er een man stopte voor ons erf hij wilde mij even spreken. Hij wees meteen naar Sheba en zei jaa deze hond heeft mij gebeten en aangezien ze dus zondagmiddag al ontsnapt was schrok ik best wel dus ik vroeg wanneer het gebeurt was en of het ernstig is hij begon meteen dat ie aangifte gedaan had en dat mn hond waarschijnlijk wel in beslag genomen zou worden.
Wat bleek dus hij was in maart gegrepen door een grote hond. Dus ik zei heel duidelijk meneer ik heb deze hond pas sinds zondag toen wees hij dus naar Dodge en dan zou die het wel gedaan hebben van Dodge weet ik 1000% zeker dat hij het dus niet geweest is ten eerste Dodge gaat nooit buiten het hek ten tweede is Dodge als de dood voor vreemde en rent er voor weg.
Ik dus verder vragen bleek dus dat de hond van de huurder regelmatig op de weg zwerft en deze meneer dus achterna gerent is en best flink gebeten had.
Ik de huurder maar gehaald en die man dreigde dus met van alles en nog wat.
De huurder tilt er dus niet zo zwaar aan maar wij zitten dus nu wel met de stempel dat daar die "vreselijk gevaarlijke" honden wonen