Hoe belangrijk zijn dieren in je leven?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Hoe belangrijk zijn dieren in je leven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 21:34

Hoeveel betekenen dieren voor jou? Hoe erg zou je het vinden als dieren niet hadden bestaan? Ik ben er wel benieuwd naar..

LiNdA1986

Re: Hoe belangrijk zijn dieren in je leven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 21:37

dieren betekenen wel veel voor mij ja. Ik zou me niet echt een leven kunnen voorstellen zonder dieren.

Maar als dieren nooit hadden bestaan had je ook nooit geweten wat je mist Knipoog gelukkig bestaan ze dus wel. Haha!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 21:39

LiNdA1986 schreef:
dieren betekenen wel veel voor mij ja. Ik zou me niet echt een leven kunnen voorstellen zonder dieren.

Maar als dieren nooit hadden bestaan had je ook nooit geweten wat je mist
;) gelukkig bestaan ze dus wel. Haha!

Haha, daar heb je gelijk in ja,, kan het me alleen moeilijk voorstellen Tong uitsteken

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 21:41

ik heb altijd dieren gehad. Van groot naar klein en ik kan niet meer zonder.
Bij me vriend thuis hebben ze niet echt dieren. Ja wedstrijdduiven. Maar daar mag je niet aankomen..;p
en ik mis dat echt daar! zo stil en rustig..nee niks voor mij.

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:16

Ook ik ben opgegroeid met dieren, en heb ook altijd van ze gehouden.

Vroeger was ik al bezig met beestjes redden, ging al graag naar de dierentuin, kinderboerderij enzovoorts. En dat is allemaal blijven hangen Haha!

Ik word blij en vrolijk van dieren, omdat hun ook áltijd blij en vrolijk zijn. Vaak vind ik het veel erger als mijn hond ziek is of iets mankeert dan een persoon.

En omdat ik oveel van dieren hou probeer ik zoveel mogelijk voor ze te doen, zoveel mogelijk over ze te weten en ze te begrijpen!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:31

dieren zijn voor mij ook erg belangrijk. kan me geen leven voorstellen zonder dieren

Zilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:52

Vende schreef:
Ik word blij en vrolijk van dieren, omdat hun ook áltijd blij en vrolijk zijn. Vaak vind ik het veel erger als mijn hond ziek is of iets mankeert dan een persoon.

En omdat ik zoveel van dieren hou probeer ik zoveel mogelijk voor ze te doen, zoveel mogelijk over ze te weten en ze te begrijpen!

Is hier dus ook helemaal zo.
Heb ook altijd al dieren gehad, en zou écht niet zonder kunnen.
Ze betekenen ook alles voor mij!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:01

Dieren zijn heel belangrijk voor mij, ik kan ook beter met dieren overweg dan met mensen Tong uitsteken (zijn eerlijk en daarom vaak makkelijker)

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:04

dieren en natuur zijn voor mij heel belangrijk.
10000 x liever dat, dan in de stad wonen of zoiets..
ik heb van jongs af aan altijd meer met dieren gehad dan met mensen.

Nijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:06

de dieren die aan mijn zorg zijn toevertrouwd zijn voor mij het aller, allerbelangsrijkste in mijn leven.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:09

kan me geen leven voorstellen zonder ze.. helaas zijn mijn beide honden verkocht.. dus heb ik alleen nog maar een kat Verdrietig

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 08:39

BrittKitt schreef:
Dieren zijn heel belangrijk voor mij, ik kan ook beter met dieren overweg dan met mensen Tong uitsteken (zijn eerlijk en daarom vaak makkelijker)

Ja, dat heb ik ik nou ook Knipoog

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 09:50

^^ Heb ik ook ja Knipoog
Van kleinsaf aan had ik altijd al een konijn en een hamster, ben ermee helemaal mee opgegroeid Knipoog Ik rij ook paard, dat vind ik wel de mooiste dieren Knipoog Zelf heb ik nu 3 cavia's,2 konijnen, 1 hamster, 1 muis en 1 kat Lachen

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 09:58

MonicaG schreef:
^^ Heb ik ook ja Knipoog
Van kleinsaf aan had ik altijd al een konijn en een hamster, ben ermee helemaal mee opgegroeid Knipoog Ik rij ook paard, dat vind ik wel de mooiste dieren Knipoog Zelf heb ik nu 3 cavia's,2 konijnen, 1 hamster, 1 muis en 1 kat Lachen

Zo die kat heeft nog een vooraadje, nee grapje hoor Tong uitsteken

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:11

ik heb ook meer met dieren als met mensen! Knipoog

Sannii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:12

Zonder dieren kan ik niet . Dieren zijn veel oprechter dan mensen , ik ben liever bij dieren dan bij mensen =)

soyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:17

Voor mij zijn dieren ontzettend belangrijk,ze oordelen niet zoals mensen doen.Dieren geven je liefde en trouw en daar kunnen mensen nog van leren.Dieren halen je niet door de slijk zoals mensen doen.
Ik geef veel liefde aan mijn dieren en ik krijg er ontzettend veel van terug.Mijn kinderen hebben dat gelukkig ook dat ze heel veel om dieren geven,dat heb ik ze wel geleerd.
Bij de dieren kun je terecht zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze meteen alles doorvertellen.
Ik ben door mensen beschadigd die daar plezier in hebben,maar gelukkig krijgen ze mijn liefde voor dieren niet kapot.
Daarom zou ik ook nooit zonder dieren kunnen.We hebebn op het moment 3 honden ,5 katten,2konijnen en 2 paarden dus dierenliefde genoeg. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:17

Zonder zou ik geen leven hebben

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 10:50

dieren betekenen alles voor mij!
ik kan me geen leven voorstellen zonder dieren
en dan bedoel ik niet eens altijd de grotere dieren zoals honden en paarden maar van een koolmeesje in de tuin kan ik al zo ontzettend blij worden!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 10:54

ik zou ook niet zonder willen (ook al roep soms wel dat ik ze de deur uitgooi als ik net gepoetst heb, me omdraai en weer vieze potjes en haen zie liggen)

Ik heb a vanaf ik klein ben huisdierenm ne heb echt alle sal gehad.
Nu kat, hond, 6 konijnen, paard, pony vissen en slakken.
Als ik groter woonde had ik nog veel meer!!!

als je achtreom bij me komt heb ik grote ren, word ook wel kinderboerderij geoemd bij mij thuis door vrienden

ik zou niet zonder willen, ik heb er mijn rust bij, vind het verzorgen erg fijn, en je krijgt een hoop liefde voor terug

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:02

Ik heb 3 ratjes gehad (zie profiel) en de laatste Luna, heb ik in november moeten laten inslapen. Ik zweer je dat ik haar af en toe in mn kamer hoor. Dan zit ik tv te kijken ofzo en hoor ik haar in de kooi. En vlak voordat ik LUNA wil roepen bedenk ik weer dat ze er niet meer is ..... Huilen
Ik zou echt niet weten wat ik zonder mn hond en mn 2 paardjes moest doen. Liever denk ik daar ook niet aan. Ik ben helemaal kapot van geweest toen ik mn ratjes in moest laten slapen, kan je nagaan hoe ik ben als ik die beslissing moet nemen voor mn paardjes en hond.
Mn ratjes liggen begraven in de tuin, als ik mn brommer pak loop ik er langs. Iedere keer weer kijk ik, slik dan even en ga weer verder. Ook heb ik foto's in mn kamer hangen, vind het nog steeds moeilijk dat ik ze niet meer kan strelen, knuffelen, spelen.
Ik kan me geen leven voorstellen zonder dieren, maar dit is toch altijd het moeilijkste van alles.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:09

dwertje schreef:
Voor mij zijn dieren ontzettend belangrijk,ze oordelen niet zoals mensen doen.Dieren geven je liefde en trouw en daar kunnen mensen nog van leren.Dieren halen je niet door de slijk zoals mensen doen.
Ik geef veel liefde aan mijn dieren en ik krijg er ontzettend veel van terug.
Mijn kinderen hebben dat gelukkig ook dat ze heel veel om dieren geven,dat heb ik ze wel geleerd.
Bij de dieren kun je terecht zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze meteen alles doorvertellen.
Ik ben door mensen beschadigd die daar plezier in hebben,maar gelukkig krijgen ze mijn liefde voor dieren niet kapot.

Daarom zou ik ook nooit zonder dieren kunnen.We hebebn op het moment 3 honden ,5 katten,2konijnen en 2 paarden dus dierenliefde genoeg. Haha!

dit vind ik echt supermooi uitgelegd. Zeker omdat het nog de waarheid is ook

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 15:28

Zou het me niet meer kunnen voorstellen... Heb jarenlang duitse doggen gehad en labradors, en toen kwam er een periode dat we geen huisdieren meer mochten in een nieuw huis en daar was ik echt dagenlang kapot van...

Nu woon ik samen met m'n vriend, heb drie paarden, twee vogels en een dwergkonijn. En voel me gelijk veel gelukkiger Haha!

Ze nemen de stille momenten weg dat ik op m'n vriend zit te wachten tot ie thuiskomt van het werk...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 18:24

LiNdA1986 schreef:
dwertje schreef:
Ik geef veel liefde aan mijn dieren en ik krijg er ontzettend veel van terug.
Mijn kinderen hebben dat gelukkig ook dat ze heel veel om dieren geven,dat heb ik ze wel geleerd.

dit vind ik echt supermooi uitgelegd. Zeker omdat het nog de waarheid is ook

Jazeker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 18:39

Dieren zijn voor mij echt álles.

En het mooiste vind ik om dieren op te vangen of te redden, heb gister nog met de dierenambulance een ree uit het diep gehaald. Al moest ik daarvoor met blote benen en voeten in 1 meter hoge brandnetels en distels staan, dat is het me allemaal meer dan waard.

Verder sluit ik me volledig aan bij dwertje. Liefde van dieren is onvoorwaardelijk en helaas begrijpen veel mensen dat niet, die vinden mensen altijd meer waard dan dieren. Nou, ik niet.