Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LiNdA1986 schreef:dieren betekenen wel veel voor mij ja. Ik zou me niet echt een leven kunnen voorstellen zonder dieren.
Maar als dieren nooit hadden bestaan had je ook nooit geweten wat je mist ;) gelukkig bestaan ze dus wel.
Vende schreef:Ik word blij en vrolijk van dieren, omdat hun ook áltijd blij en vrolijk zijn. Vaak vind ik het veel erger als mijn hond ziek is of iets mankeert dan een persoon.
En omdat ik zoveel van dieren hou probeer ik zoveel mogelijk voor ze te doen, zoveel mogelijk over ze te weten en ze te begrijpen!
BrittKitt schreef:Dieren zijn heel belangrijk voor mij, ik kan ook beter met dieren overweg dan met mensen(zijn eerlijk en daarom vaak makkelijker)
MonicaG schreef:^^ Heb ik ook ja
Van kleinsaf aan had ik altijd al een konijn en een hamster, ben ermee helemaal mee opgegroeidIk rij ook paard, dat vind ik wel de mooiste dieren
Zelf heb ik nu 3 cavia's,2 konijnen, 1 hamster, 1 muis en 1 kat
dwertje schreef:Voor mij zijn dieren ontzettend belangrijk,ze oordelen niet zoals mensen doen.Dieren geven je liefde en trouw en daar kunnen mensen nog van leren.Dieren halen je niet door de slijk zoals mensen doen.
Ik geef veel liefde aan mijn dieren en ik krijg er ontzettend veel van terug.Mijn kinderen hebben dat gelukkig ook dat ze heel veel om dieren geven,dat heb ik ze wel geleerd.
Bij de dieren kun je terecht zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze meteen alles doorvertellen.
Ik ben door mensen beschadigd die daar plezier in hebben,maar gelukkig krijgen ze mijn liefde voor dieren niet kapot.
Daarom zou ik ook nooit zonder dieren kunnen.We hebebn op het moment 3 honden ,5 katten,2konijnen en 2 paarden dus dierenliefde genoeg.
LiNdA1986 schreef:dwertje schreef:Voor mij zijn dieren ontzettend belangrijk,ze oordelen niet zoals mensen doen.Dieren geven je liefde en trouw en daar kunnen mensen nog van leren.Dieren halen je niet door de slijk zoals mensen doen.
Ik geef veel liefde aan mijn dieren en ik krijg er ontzettend veel van terug.Mijn kinderen hebben dat gelukkig ook dat ze heel veel om dieren geven,dat heb ik ze wel geleerd.
Bij de dieren kun je terecht zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze meteen alles doorvertellen.
Ik ben door mensen beschadigd die daar plezier in hebben,maar gelukkig krijgen ze mijn liefde voor dieren niet kapot.
Daarom zou ik ook nooit zonder dieren kunnen.We hebebn op het moment 3 honden ,5 katten,2konijnen en 2 paarden dus dierenliefde genoeg.
dit vind ik echt supermooi uitgelegd. Zeker omdat het nog de waarheid is ook