Vanochtend dat we beneden kwamen had onze hond (een boxer van 8,5 jaar oud) Heel erg gespuugd en hij liep of hij dronken was en viel ook om en zij kop is aan een kant helemaal scheef. Toen zijn we naar een weekend dierenarts geweest en die dacht eerst aan een epileptie aanval en later zat hij aan een herseninfarct of Tia te denken omdat ze kop ze scheef staat het hangt helemaal aan een kant. Nu heeft me moeder de hond vanacht wel horen huilen maar dat doet hij wel vaker al hij iets hoort dus wij denken dat dit er ook iets mee te maken heeft. We zijn nu 15 uur verder maar er is weinig veranderd hij heeft net noch een keer gespuugd maar dat is wel iets minder geworden maar hij loopt het erg slecht heel erg dronken en zijn kop staat noch steeds ze raar nu wil hij wel veel drinken en hij wil graag buiten zijn normaal is hij 's avonds binnen bij ons. we laten hem maar een beetje gaan. En de dierenarts zij van kijk het maar even aan en dat gaan we ook doen we gaan van de week naar onze eigen dierenarts toe.Maar als dit niet gaat gaat verbeteren vrees ik het ergste.
Toen we er achter kwamen dat hij zo was hebben we gelijk onze eigen dierenarts gebeld en die zij kom gelijk langs dat we zouden bijna weg rijden met de auto beld ze opeens op dat ze een ander speodgeval heeft gekregen en dat we maar een ander moesten zoeken. toen heb ik een andere dieren arts bij ons in de buurt gebelt en die had voorlopig ook geen tijd dus ik onze eigendieren weer gebeld hoe het nu verder moet toen werd ze helemaal een beetje boos dat ik weer belde en toen moest ik weer een ander van haar bellen want ik gebeld had was volgens haar ook weer niet goed. Dus ik weer een ander bellen en toen werd ik eindelijk door verbonden en ja hoor we konden bij een weekend dierearts terecht z'n 30 km verder maar ja dat is niet anders.
Weet iemand hier iets meer of heeft iemand informatie alles is welkom.