Mijn mega pup (foto's)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Mijn mega pup (foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 01:39

Helemaal vergeten mijn moppie hier voor te stellen Haha!
Zorra is nu 5 en een halve maand, we hebben haar nu dus tel en denk zo'n drie maanden en als ik wist dat pups ook weleens gewoon makkelijk konden zijn had ik het eerder gedaan Knipoog

De eerste nacht zijn we doorgekomen zonder gejank, smorgens zat ze kwispelend in de mand te wachten om even uit te gaan en zo verrast ze ons elke keer weer.
Ondertussen komt ze, zit ze, ligt ze en blijft ze (ok niet altijd Haha! ) op commando.
Ze gaat door de weeks hele dagen mee naar de winkel en haar vriendjes hier varieren van groot naar klein, ook is ze een echte mensenfreak, vooral kinderen vindt ze het einde en zou ze het liefst inklimmen.
De laatste week heeft ze ontedekt dat als er iemand binnenkomt en je blaft je het snelst gezien en geaaid wordt (ahum..dit zijn we dus ook weer aan het afleren Bloos )

Oja ze is een boerboel en wordt behoorlijk groot als alles mee zit, ze weegt nu tegen de 35 kg aan en ze schiet elke dag weer meer omhoog Haha!

Genoeg gel*lt, fototijd
Afbeelding
Oe...zie ik daar een fotocamera?
Afbeelding
Ja ja ja Het IS
Het is echt een fotocamera...Haai Haha!
Afbeelding
Laat ik daar eens mooi voor gaan liggen dan
Afbeelding
Kom maar wat dichterbij..ik bijt niet...ik knuffel je gewoon dood Haha!
AfbeeldingMijn grote (kleine) vriend Tom moet zich er natuurlijk ook even mee bemoeien
Afbeelding
Make loveee with the camera
Afbeelding
Make loveeeee met degeen die het snoepje in zijn handen heeft...en AF Duivel
Afbeelding
Iemand zou voor een grotere mand moeten zorgen Haha!
Afbeelding
Zorra 10 weken oud
Afbeelding
Zorra 10 weken en Sacha 13 weken, dinnetjes Lovers
Afbeelding
10 weken oud en spelend met mijn kattenvriendje
Afbeelding
Hier was ik nog een ukkepukkie in mama's nest Clown
Afbeelding
O ik kan ook kusjes geven, als mijn baasje op tijd geklikt had met de camera hadden jullie dat kunnen zien Haha!
Afbeelding
EFF KNUFFELUHHHHH Lovers
Afbeelding
That was all for now folks Haha! Knipoog

sammie_44

Re: Mijn mega pup (foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 01:55

Wat een prachthond!! Heel erg mooi beestje! Wat voor ras is t? Of heb ik eroverheen gekeken..
Ze ziet er ook super uit; niet te dik, niet te dun, mooie glanzende vacht!! Snap wel waarom je zo gek bent op die hond Knipoog

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 01:59

Zorra is een boerboel, en we zijn idd heel erg bezig met haar gewicht en goede voeding en dat merk je gelukkig heel goed in hoe ze groeit en hoe ze eruit ziet.

En ja...mijn hond is liehiefffff Bloos

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 08:09

wauw! mooie hond!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 09:05

Hihi wat een beest al, mooie hond! Lovers

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 09:11

Leuke foto's Lachen
Zn pootjes zien er zoo schattig uit Lovers

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 09:46

Wat is ze al groooohooot Haha!
Jeetje en dan te bedenken dat ze nog veel groter word Haha!

Ontzettend leuke foto's, het is echt een lieverd Lovers

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 09:50

hele mooie dame met een leuke aftekening op haar koppie
leuk dat je ook op de foto's terug ziet hoe goed ze gesocialliseerd wordt Haha!

en wat gaan ze hard he!! ik weet er alles van Knipoog
veel plezier nog van je mooie dame!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 09:58

Wat een heerlijk ding is het Vingers aflikken
Heerlijke blik Lovers
Mooie&Lieve foto's...

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 11:32

Ooh wat een leuke hond, ik had er eerst nog nooit van gehoord. Een tijdje geleden was er hier ook een topic over een boerenboel, maar dat was jij geloof ik niet! En toen maakte ik kennis met dit ras, erg mooie honden!
Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze echt op formaat is, overigens die mand... en jij werkt in een dierenwinkel Knipoog

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 12:04

ohh wat is ze al groot ( neemt niet weg dat ik haar zo nog wil hebben hoor sil???)

uhmmm als je haar de volgend ekeer meenemet, vrees ik echt dat je zonder hond huiwaards gaat...

love_supream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 12:06

wat lieff

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 12:07

Echt een gave 'pup' en super ras !!
Veel plezier met je mega pup Haha!

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 12:14

wat een joekel Haha!
lijkt me een heerlijke hond qua omgang
ken het ras helemaal niet? (zal even googlen Haha!)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 12:23

Lizz schreef:
Ooh wat een leuke hond, ik had er eerst nog nooit van gehoord. Een tijdje geleden was er hier ook een topic over een boerenboel, maar dat was jij geloof ik niet! En toen maakte ik kennis met dit ras, erg mooie honden!
Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze echt op formaat is, overigens die mand... en jij werkt in een dierenwinkel Knipoog

Bijna goed, ik heb tegenwoordig een eigen dieren/ruitersport winkel Haha!

Naadje24 ze is ook gek op paarden, niet zo heel erg handig, als we er in het bos 1 tegenkomen gaat ze ervoor liggen Haha!
Ik zal eens kijken of ik vandaag knuffelfoto's met paardje kan maken.

Dees ik ben bang dat je er dan ook een Syl bij krijgt, maar ik kan koken, wassen, schoonmaken en paardjes verzorgen/rijden.
Beter dan een man toch? Haha! Knipoog

Sannii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 12:51

Echt een heel mooie hond !
en al zo groot !

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:26

leuk hoor om deze hond te zien zonder dat hij voorgesteld wordt als "moordmachine".
ik vind de stukken tekst die ze over deze honden schrijven altijd zo negatief,terwijl de juiste opvoeding cq eigenaar van deze hond juist een hele leuke hond kan maken die wel vriendelijk is tegenover andere mensen behalve zijn eigen mensen.
een collega van mij heeft er ook 1 en die is gek op iedereen!
(en tja...als ze aanvallen omdat iemand kwaad wilt...welke hond doet dat niet???)

heel veel plezier met deze kanjer!!!

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 17:47

Wat een gave hond! Haha, echt geweldig. Haha!

Hoe groot issie? En hoe groot wordt hij ongeveer? Haha! Je hoeft iig niet angstig over straat te lopen 's avonds laat. Haha!

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 18:31

Jeetje wat een gave hond!En wat een bijzonder ras!Je hebt me fan gemaakt!
Was het erg lastig om een pup te vinden?

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:59

zeeeeeer leuke fotos. En wat groeit het "kleine beesie"...
Hopelijk neem je hem de volgende keer mee, ik zal Dees wel vastbinden als je naar huis gaat, dan weet je zeker dat de hond meegaat....

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 20:03

Kwijl wat een knapperd!
'k vind dat echt superleuke honden, als puppy zien ze er leuk uit, maar als ze ouder worden zijn ze nog steeds geweldig.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 20:07

Wat een ontzettende lieverd.... Haha!
Jeetje 35 Kg? Dat weegt de volwassen Labo van mn ouders, en die is dan eigenlijk nog wat te zwaar Bloos Gelukkig maar dat er nog makkelijke pups zijn, die van mn ouders was als pup dus een regelrechte ramp Boos!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 22:16

Wauw, wat een leuke hond! Nog een pupje en dan al zo groot. Dat wordt nog wat. Maar dat wet je van te voren als je zo'n hond neemt. Veel plezier met die grote knuffel.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 00:33

essieintown schreef:
leuk hoor om deze hond te zien zonder dat hij voorgesteld wordt als "moordmachine".
ik vind de stukken tekst die ze over deze honden schrijven altijd zo negatief,terwijl de juiste opvoeding cq eigenaar van deze hond juist een hele leuke hond kan maken die wel vriendelijk is tegenover andere mensen behalve zijn eigen mensen.
een collega van mij heeft er ook 1 en die is gek op iedereen!
(en tja...als ze aanvallen omdat iemand kwaad wilt...welke hond doet dat niet???)

heel veel plezier met deze kanjer!!!

Grin, zoals gezegd ze knuffeld je dood hoor Knipoog
Maar idd die verhalen gaan de ronde, en een week voordat we haar kregen was er net dat verhaal in het nieuws over die Boerboel, dus mensen waren in het begin nog wel wat van hhmmm....ik had zelfs een paar vriendinnen die niet langs zouden komen met DIE hond in huis, zijn allemaal overstag en zelfs de meest angstige mensen (en honden) spelen en knuffelen met Zorra.
En omdat ze in een dierenwinkel ligt heb ik dus ook al een heleboel aaa als je van haar af wilt moet je me bellen aanbiedingen gehad Haha!

Piedrolover ze is onwijs schattig als pup, maar straks als ze volwassen is en stoer uitgegroeid is ze idd het allermooist, het lijkt me wel lijk, zo'n stoere hond om te zien met zo'n groot hartje Tong uitsteken

Jenna het was even moeite doen, we zijn dan ook naar Drenthe gereden om haar op te halen, maar zeker de moeite waard.
Zelfs wachten we haar volwassen karakter en gezondheid nog even af (ze is nu tip top verklaard door de da yeahhhh) en dan willen we tegen die tijd ook een nestje, maar dat zijn toekomstdromen Bloos

Monica dat was ook de bedoeling, in eerste instantie wou ik een hond die ook wat indruk zou maken tegenover foute figuren als ik de winkel afsluit of alleen sta. Ze doet dan wel niks maar het ziet er natuurlijk wel erg indrukwekkend uit Haha!
Haar schofthoogte is nu 58 cm, ze is net zo groot als de lab van mijn schoonouders en ehm 7 kg zwaarder, ik weet niet hoe hoog ze later wordt, zij staat vrij hoog op der poten dus zal wel hoog worden, maar ze moet volgens de standaards iig tussen de 70 en de 90 kg gaan wegen, een tijdje geleden kwam er een man naar me toe en die zei mwoah 55 kg maximaal....maar die dacht dan wel dat ze al tegen het jaar aan zat Haha!
Toen ik haar leeftijd zei was het ehm...dan wordt ze toch wel ietsje groter Duivel

Sheela het grootste probleem is nog het vinden van een mooie en passende halsband zonder dat die gelijk op maat gemaakt hoeft te worden, de meeste standaard halsbanden hebben nog maar 2 gaten over als ik ze om doe en ze gaat toch nog ruim anderhalf jaar groeien, dus dat is zonde geld Boos!

Iris deal, jij bindt Dees vast en ik neem Zoortje mee Knipoog

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 00:47

Wat een super lekker ding zeg....
als ik je winkel zou overvallen hoef je niet bang te zijn voor je kluis of spullen maar wel voor je hond, want die zou ik gelijk meenemen Knipoog