Muggen :(

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Muggen :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 22:34

Ik zet net even het raam open, aangezien het erg warm was in huis. Zit een tijdje te bokken, zie ik mn kat ergens op jagen. Dus ik kijk wat t is: een beestje...Kijk nog eens goed om me heen, zitten er echt wel 20 muggen ofzo in mn kamer Boos! Ok, niet echt slim van me, raam open met het licht aan, maar ik woon op 3 hoog en heb hier vorig jaar nooit last van gehad. Wel eens 1 mug ofzo (die me vervolgens helemaal opvreet Clown ) maar dat is normaal, maar dit had ik nog nooit gezien! Nadeel van zo'n zachte winter, heb je altijd weer meer insecten...

Dus ik heb net een jacht van ongeveer een half uur gehad en zie er nu geen meer, maar er zit er vast wel 1 die me vannacht het leven zuur gaat maken.

Hier al iemand opgegeten door de muggen? Vork

NeandroD

Re: Muggen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 22:38

Haha ja ik!
Ik heb al weer 4 muggenbulden, maar ik heb maatregelen genomen, want ik heb zoooooon hekel aan muggenbulden, ik ben er ook alergisch voor! Haha ik heb, een klamboe opgehangen, bodylotion met anti muggenspul erin gekocht, en een soort van lampje dat muggen weghoud uit je kamer! Ik hoop dat het gaat werken vannacht!
Succes ermee!

racheltjj

Bij ons op stal heb je het in de avond heel erg,
als je dan bij de bak oid wilt gaan zitten kan ik je voorspellen dat je lekgeprikt wordt.
Ja al die muggen overwinteren he..
Ben dit jaar ( even afkloppen ) nog maar 1x gestoken, heb daar wel een week last van gehad !

edit ; moeilijk zeg typen Dromen ; typfouten
Laatst bijgewerkt door racheltjj op 28-04-07 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

ZzzeiN

Nee, heb een hor op me kamer dus het valt nu nog mee, maar van de zomer moet ik denk ik wel voordat ik ga slapen een vliegenjacht organiseren was vorig jaar ook zo.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 22:40

Ben wonder boven wonder nog niet gestoken dit jaar (schijn lekker te zijn Tong uitsteken) maar daar gaat vanavond wel verandering in komen Knipoog

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 22:43

ik heb wel muggen maar ben the lucky one die nooit geprikt wordt Lachen Ja erg relaxed vink dat de keren dat ik geprikt wordt door een mug is zo weinig Lachen echt zelde Lachen wel wordt ik wel s wakker van gezoom van zo'n beest Tong uitsteken