Vorige week donderdag zijn wij met Rakker ( onze teckel) naar de dierenarts geweest.
Dit omdat wij merkten dat hij niet kon plassen, hij wilde wel, maar er kwam niks.
Mijn zus en moeder zijn met Rakker naar de dierenarts geweest ( ik was er niet bij, want ik was niet thuis )
Ze zijn met een katheter aan de gang geweest, maar konden niet verder, er zat iets voor.
Ze hebben hem toen een roesje gegeven.
Ze zouden ons terug bellen, zodra ze iets meer wisten.
Om half 8 hadden ze nog niet gebeld, wij hebben de DA toen gebeld, we moesten langs komen.
Ze dachten aan een blaasontsteking, hiervoor heeft hij medicatie gekregen (pijnstilling voor 2 dagen en antibiotica. )
Als hij weer niet zou kunnen plassen, moesten we met spoed terug komen.
Over8 dagen zouden we terug moeten komen.
Helaas ging het al snel weer fout, hij kon weer niet plassen.
We moesten dus weer terug naar de dierenarts

Ze gingen kijken of hij zou plassen en een contrast foto maken, in de middag kregen we telefoon.
Hij had geplast, maar het was puur bloed, op de foto was niks tezien (bijv. stenen)
Ze zouden meteen beginnen met een kijkoperatie.
Later in de middag hebben wij zelf weer opgebeld, hoe het ging...
Ale urineleiders (van binnen naar buiten en andersom) waren allemaal ontstoken, en hebben deze schoongespoeld, meer kunnen ze niet doen, en hadden gehoopt op stenen want dan konden ze de oorzaak wegnemen, met dit kon dit niet.
Hij moest die nacht blijven, zodat ze hem in de gaten konden houden.
Dag erna mocht hij weer naar huis ( gelukkig )
Hij had wat geplast, en het ging redelijk goed, hij had veel pijn, maar dat is normaal.
's avonds zijn we weer terug gegaan naar de dierenarts, want hij gedroeg zich vreemd....
Hij had verhoging zei de dierenarts, ze hebben hem weer 2 spuiten gegeven, gelukkig voelde Rakker zich daarna weer stukken beter!
Helaas is hij sinds net weer bij de dierenarts.
De wond ligt namelijk open, ik denk dat hij eraan heeft gezeten

Hier een foto (in een link, voor degene met een zwakke maag)
http://img224.imageshack.us/img224/5782 ... 362sh6.jpg
We moesten weer gelijk komen, eigenlijk zou er een andere hond geopereerd worden, maar dat moest wachten, rakker ging nu voor.
Ze hebbben hem bekeken, en dit was echt niet goed zei de dierenarts.
Hij krijgt dus weer een roesje....

Ik hoop dat het hierna nu goed blijft gaan, want 3 keer onder narcose is niet niks in een week tijd.
Liefs