Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Caatje1986 schreef:Pfoee meid je hebt wel veel problemen of niet, vervelend zeg.
Ik zou er gewoon melding van maken, jouw hond heeft net zoveel recht lekker uitgelaten te worden als iedere andere. Door die agressieve hond kan dit niet meer. Als die mensen naar jou schreeuwen en spugen willen ze niks weten van wat jij over de hond zegt, nou wil het niet goedschiks dan maar kwaadschiks!
ThePast03 schreef:Je hebt maar een papier nodig bij dit ras en dat is een FCI stamboom.
In Nederland wordt deze afgegeven door de Raad van Beheer op Kynologisch Gebied te Amsterdam.
Alle andere eventuele papieren heb je helemaal niets aan in het geval van de pitbull wet.
Als je hond een FCI stamboom heeft wordt hij net zo behandeld als willekeurig elk ras en kun je dus je maatregelen nemen.
Verder ben ik het ermee eens dat je wel erg veel probleemtopics hebt en het voor mij steeds moeilijker word om je serieus te nemen.
LadyElmira schreef:vraag gewoon wat de risico's zijn.
ThePast03 schreef:LadyElmira schreef:vraag gewoon wat de risico's zijn.
Heeft jouw hond een FCI stamboom (dus met geldige FCI stempel en niet nagemaakt) uitgegeven door de Raad van Beheer op Kynologisch Gebied?
LadyElmira schreef:Ik heb geen idee, vanavond weer naar huis en dan vraag ik het even na. Heb haar gekregen bijna 8 jaar geleden en heb dat in ieder geval niet gehoord. Als het niet zo is, wat zou er dan kunnen gebeuren? Ik bedoel, is ze dan illegaal of iets dergelijks? Mijn vader zei dat ze alles heeft wat nodig is voor een stafford, ze heeft ook een penning e.d, maar zal het vragen.
LadyElmira schreef:ThePast03, geld dit ook voor een engelse stafford? Want ik heb namelijk helemaal geen pitbull dus begrijp je niet goed..
LadyElmira schreef:[*olduser*], geld dit ook voor een engelse stafford? Want ik heb namelijk helemaal geen pitbull dus begrijp je niet goed..