ik hoop dat je me verhaal even wilt lezen

laat daarna nog even een berichtje achter.
Het verhaal gaat over een hond die heel erg ziek is geweest en zolang heeft gevochten voor der leven,
Dat ze na 1 jaar nog ingeslapen moet worden.

Het is de hond van de fokker van ons.
Seven is nog geen oude hond.
Ik denk rond de 4 jaar.
Ze werd gedekt door een andere hond (zelfde ras), 8 weken later kreeg ze der puppy’s intotaal had ze 12 puppy’s.

De puppy’s moesten zoiezo ook met de fles gevoed worden, omdat ze intotaal maar 8 tepels hebben.
Later ging er pup na pup dood (de zwakste dronken eruit).

Wij wisten maar niet wat het was, de eigenaar was later naar de dierenarts geweest en bleek dus dat ze een infectie had aan wat tepels. Ze werd zo zwak en heel erg ziek, het was maar de vraag of ze het zou overleven. Niet zolang heeft het geduurd voordat ze weer beter werd.
De puppy’s werden verder opgevoed met alleen maar de fles. Dat ging goed ook al was het veel werk. Seven had nog maar 7 puppy’s over. De sterkste bleven zegmaar leven.
Wij hebben een pup van dat nest. Die heeft het overleeft

Verder gaat het goed met de andere puppy’s van het nest. Er is er nog 1 die dood is gegaan. Maar ik geloof niet dat het nog van “vroeger” is.
Na 1 jaar is ze weer heel ziek geworden.
Ze at niet meer, ze moest overgeven en allemaal van dat soort dingen.

De fokker (eigenaar) was weer naar de kliniek gegaan. Daar bleek ze erg ziek te zijn (wat ze had weet ik even niet meer).
Ze hebben toch maar besloten om haar in te laten slapen want ze was zo ziek, en had zo’n pijn. Ze was nadat er was gebeurd met de puppy’s helemaal bovenop gekomen en dan nu…

Ze hebben nog ongeveer 1 jaartje van der kunnen genieten

Laatst was ik daar weer, en het was zo raar om haar niet meer te zien :’(
Ze was altijd zo lief, altijd wel even met der knuffelen. Dat was nu niet meer zo

hier nog even iets voor Seven
Seven rust in vrede lieve meid,
ik zal voor altijd aan je denken.
Je was zo lief, zo lief om mee te knuffelen

Zoveel verdriet om jou,

Sorry voor dit lange verhaal ik hoop dat dit verhaal wel blijft staan.
Plaats maar een reactie wat jullie van dit verhaal vonden.
Ik ben niet goed in een verhaal schrijven maar ik moest het toch nog even kwijt.